مهم‌ترین حوادث امروز ۱ مهر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز ۱ مهر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

شناسایی انبار کالای قاچاق در اصفهان

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فرجانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اعلام این خبر اظهار داشت: با تدابیر صورت گرفته در قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز فرماندهی انتظامی استان اصفهان، عملیات یک روزه نصر با هدف شناسایی انبار‌های دپوی کالا‌های خارجی قاچاق به اجرا گذاشته شد.

او افزود: در این عملیات که ماموران پلیس امنیت اقتصادی و ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با اشرافیت و هوشمندی بالا و رصد دقیق تحرک قاچاقچیان از دپوی کالای خارجی قاچاق در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: ماموران پس از کسب اخذ مجوز از مقام قضائی به محل مذکور اعزام و در بازرسی از آن ۱۱ تُن انواع مواد خوراکی و ۱۳ هزار و ۳۰۰ پاکت تنباکوی غیرمجاز خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبرگمرکی و به صورت قاچاق تهیه شده بودند را کشف کردند.

سرهنگ هاشمی فر اظهار داشت: ارزش این محموله‌ها برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۵ میلیارد ریال برآورد شده و در این خصوص نیز یک نفر دستگیر و برای انجام اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شد.
 

توقیف خودروی حامل سیگار قاچاق در خوانسار

سرهنگ" علی بابایی فرمانده انتظامی شهرستان خوانسارگفت: ماموران کلانتری مرکز فرماندهی انتظامی شهرستان خوانسار با همکاری ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان بوئین میاندشت از انتقال محموله کالای قاچاق به وسیله یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ مطلع و بلافاصله موضوع شناسایی و متوقف کردن آن را در دستور کار خود قرار دادند.
 
شناسایی انبار کالای قاچاق در اصفهان / توقیف خودروی حامل سیگار قاچاق در خوانسار


او افزود: ماموران سرانجام حین کنترل و رصد خودرو‌های عبوری در محور مواصلاتی شهرستان، خودروی مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوانسار اظهار داشت: در این عملیات در بازرسی از خودروی مذکور ۱۴۰ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

سرهنگ بابایی با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این محموله کالای قاچاق را یک میلیارد ریال برآورد کردند عنوان کرد: در این رابطه راننده خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 

جاساز ۵۰ کیلو مواد افیونی در کف تریلر

سرهنگ" صادق کاظمزاد فرمانده انتظامی شهرستان شهرضادر تشریح این خبر گفت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا با اشرافیت و هوشمندی بالای خود حین کنترل و رصد هوشمندانه خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی کشنده تریلر مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: پس از متوقف شدن خودرو ماموران با هماهنگی مقام قضائی از آن بازرسی به عمل آوردند که در نتیجه این عملیات ۵۰ کیلو تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر تخته‌های کفی قسمت بار تریلر جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ کاظم زاد اظهار داشت: در این خصوص راننده خودرو دستگیر و با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به همراه مواد مکشوفه به مراجع قضائی تحویل داده شد.
 

بار‌های قاچاق به مقصد نرسیدند

سرگرد"هادی کیان مهر سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید "شرافت" فرماندهی انتظامی شهرستان نائین در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان کالاو حین کنترل و رصد دقیق خودرو‌های عبوری به ۶ دستگاه کامیون با بار قانونی که از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های مرکزی در حرکت بود، مشکوک وبلافاصله خودرو‌ها متوقف کردند.

او ادامه داد: ماموران دربازرسی تخصصی و دقیق ازخودرو‌ها یک دستگاه ماشین لباسشویی، ۱۰۸ جفت کفش، ۱۲ بسته پولک تزئینی، یک دستگاه یخچال، یک دستگاه کولرگازی و ۱۰ کارتن پرژکتور که همگی فاقد مدارک گمرکی بوده و در لابلای بار‌های قانونی خودرو‌ها به طرز ماهرانه جاسازی شده بودند را کشف کردند. َ
 
سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان نایین، ارزش کالا‌های مکشوفه را برابر اعلام کارشناسان مربوطه یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه رانندگان هر ۶ خودرو دستگیر و برای اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه روزانه بیش از هزار دستگاه خودروی باری از محور مواصلاتی شهرستان عبور می‌کنند از کنترل و رصد دقیق و هوشمندانه خودرو‌های باری توسط ماموران پرتلاش این فرماندهی خبر داد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار