فرمانده انتظامی استان یزد از راه اندازی اولین مرکز آموزش سربازان در مرکز فرماندهی انتظامی استان با اولویت جذب سربازان دارای غیبت بالای یک سال خبر داد.

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  گفت: برای اولین بار مرکز آموزش سربازان نیروی انتظامی در فرماندهی انتظامی استان با اولویت جذب مشمولان غایب بالای یک سال، راه اندازی شد.

او افزود: امروز و در اولین مرحله ۷۰ نفر از سربازان غایب بالای یک سال به خدمت مقدس سربازی فراخوانده شدند که این سربازان پس از سپری کردن دوره‌ی یک ماه آموزشی که در مرکز فرماندهی انتظامی استان انجام می‌شود در خود استان به ادامه خدمت می‌پردازند.

سردار بهدانی فرد به تداوم پذیرش در این مرکز اشاره کرد و گفت: این مرکز تا زمانی که مراجعه کنند داشته باشد به صورت ماهانه به جذب و آموزش سربازان ادامه می‌دهد.

فرمانده انتظامی استان یزد به ایجاد فرصت مناسب برای مشمولان غایب اشاره کرد و گفت: مشمولان غایبی که تاکنون مراجعه نکرده اند از امروز می‌توانند نسبت به ثبت نام خود در دفاتر پلیس +۱۰  اقدام کنند و از فرصت آموزش و خدمت در استان یزد بهره‌مند شوند.

سرداربهدانی فرد افزود: اولویت ما در این مرکز جذب مشمولان بالای یک سال غیبت است، ولی در صورت تکمیل این گروه و امکان جذب، از سربازان عادی و غیر غایب نیز پذیرش به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آیا مشمولان معاف از رزم هم می توانند جذب شوند ؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۴۵ ۰۱ دی ۱۴۰۲
آیا مشمولان معاف از رزم هم می توانند جذب شوند ؟