محسنی گفت: سازمان ورزش شهرداری تهران با در اختیار داشتن بیش از هزار مجموعه ورزشی در سطح شهر، ۳ میلیون نفر مخاطب دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر محسنی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران امروز (سه‌شنبه یکم مهرماه) در مراسم بزرگداشت «روز جهانی بدون خودرو» که در شهرداری تهران برگزار شد، ضمن قدردانی از شهردار و سفرا به خاطر دوچرخه سواری صبح امروز گفت: شهر تهران یکی از بزرگترین شهر‌های منطقه است و همه ما تلاش می‌کنیم روز به روز زندگی بهتری را برای مردم رقم بزنیم.

وی ادامه داد: سازمان ورزش شهرداری تهران با در اختیار داشتن بیش از هزار مجموعه ورزشی در سطح شهر، ۳ میلیون نفر مخاطب برای استفاده از این مجموعه‌ها دارد. ما در شهر تهران ورزش شهروندی، نشاط و سلامتی شهروندان را مورد هدف قرار داده ایم.

مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران تصریح کرد: در کنار این‌ها برای ۵۳ فدراسیون همکاری لازم را مهیا کرده‌ایم تا بتوانند استعداد‌هایی را برای برنامه‌های ملی شناسایی کنند. تمام تلاش شهرداری تهران برای در اختیار قرار دادن ورزش برای همه شهروندان در نظر گرفته شده است.

محسنی افزود: یکی از اتفاقاتی که امروز تجربه کردیم دوچرخه سواری بود که در بعضی مواقع در خیابان‌ها سختی‌هایی وجود داشت. روش‌های tod که معاونت حمل و نقل و ترافیک آن را دنبال می‌کند به ما یادآوری می‌کند که یک سفر شهری متشکل از دوچرخه سواری، استفاده از مترو، استفاده از اتوبوس و حتی تاکسی باشد.

وی با بیان اینکه راه طولانی داریم تا رسیدن به اهدافی که شهردار تهران ترسیم کرده است، گفت: ما در این راه قدم بر می‌داریم و امیدواریم سال آینده شرایط بهتری را داشته باشیم و مردم تهران بر لب لبخند داشته باشند و این با کمک مدیریت شهری شهرداری تهران انجام خواهد شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.