مردم نوار غزه روز سه‌شنبه در محکومیت عادی‌سازی روابط کشورهای امارات و بحرین با دشمن صهیونیستی تجمع اعتراض آمیز برگزار کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از القدس العربی، مردم غزه در تجمع اعتراضی خود در محکومیت عادی‌سازی روابط امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی دست نوشته‌هایی را حمل می‌کردند، که روی آن نوشته شده بود: «عادی سازی با دشمن صهیونیستی خیانت به حقوق فلسطینیان است».

محمد صیام یکی از سخنرانان این تجمع اعتراضی گفت: «از همه اتحادیه ها و سندیکاهای عربی و بین المللی یاری گر فلسطین و آرمان های عدالت خواهانه آن می خواهیم تا در این شرایط متحمل مسئولیت خود شده و طرحی کامل را برای مقابله با جنایت عادی سازی وضع کنند».

وی افزود: «کشورهایی که روابط خود را با اسرائیل عادی کرده و یا در صدد عادی‌سازی هستند باید در حساب و کتاب خود تجدید نظر کنند و از تصمیم خود بازگردند؛ چرا که نه دشمن جنایتکار و نه دولت آمریکا به شما سودی نخواهد رساند».

محمد صیام از ملت هایی که عادی‌سازی روابط کشورهایشان با اسرائیل را محکوم می‌کنند، تمجید کرد و از آنها خواست تا صدای خود را برای مقابله با این جنایت بلند کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار