ریاضی‌مند گفت: قهرمانی تیم ما در لیگ ۲ و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کاملا سالم بود.

مالک باشگاه چوکای تالش: قهرمانی تیم ما در لیگ ۲ سالم بود/ هدف چوکا لیگ برتری شدن استآرش ریاضی مند، مالک باشگاه چوکای تالش در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: بازی خیلی سختی برابر تیم فوتبال استقلال ملاثانی داشتیم. استقلال ملاثانی لیاقت صعود داشت و به آن ها تبریک می گویم. با این پیروزی توانستیم نخستین جام چوکا را به دست بیاوریم. از کادرفنی، بازیکنان و تمام اعضای تیم تشکر می کنم. امیدوارم تیم خوبی برای لیگ یک ببندیم.

او درباره انتخاب محمد نصرتی به عنوان سرمربی جدید چوکای تالش گفت: سرمربی قبلی تیم ما فرشاد پیوس بود که برای تیم ما زحمت زیادی کشید، اما شرایط برای ادامه همکاری فراهم نشد و نصرتی را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کردیم. ان شاالله تیمی می بندیم که برای قهرمانی بجنگد.

مالک باشگاه چوکا تالش درباره برنامه های تیمش برای صعود به لیگ برتر گفت: هدف ما صعود به لیگ برتر است و به نصرتی گفتم که لیگ برتری شود.

ریاضی مند در ادامه گفت: چوکا باشگاه خصوصی است که من مالک آن هستم و تمام هزینه هایش را خودم می پردازم. حامی مالی هم نداریم و خدا را شکر تاکنون تیم سرپا مانده است.

او درباره اتفاقات بازی چوکا برابر شهرداری بندرعباس و اتهام تبانی به تیمش گفت: سازمان لیگ اتفاقات آن بازی را بررسی کرد و مشخص شد حرف و حدیث ها کاملا دروغ بود. تنها تیمی که سالم بالا آمد چوکا بود، زیرا ما بیست و یک هفته صدر جدول بودیم. گل آخر چوکا کاملا سالم بود و خدا را شکر حقانیت تیم ما به همه ثابت شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار