نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: دستاورد‌های اعجاب‌آور سالیان دفاع مقدس فراوان است و برکات آن، انقلاب اسلامی را بیمه و مصون کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آیین تکریم خانواده شهدا زاهدی و سمیع در هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دستاورد‌های اعجاب‌آور سالیان دفاع مقدس فراوان است، گر چه جنگ، خشونت و خسارت بود، اما درون آن دریایی از برکت‌های خداوند نهفته بود که برکات این دفاع مقدس، انقلاب را بیمه و مصون کرد.

او افزود: دفاع مقدس پایه‌های انقلاب را محکم و پایه‌های دشمنان را متزلزل کرد و مردم، نخبگان و افرادی که دل در گرو انقلاب داشتند و دارند از این راه، درس آموختند و تحربه کسب کردند. هرچه داریم از آن دوران داریم.

نکونام اضافه کرد: کمتر جنگی در تاریخ به اندازه جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی دستاورد داشته است، لذا باید برای بیان حقایق و ارزش‌های دوران دفاع مقدس جشن گرفته شود و به منظور جلوگیری از تحریف دفاع مقدس که یکی از اقدامات جدی دشمن است، تلاش کنیم.

او ادامه داد: متولیان فرهنگ به ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی باید بیش از پیش برای جلوگیری از تحریف ارزش‌های دفاع مقدس و نگهداری دستاورد‌های آن تلاش کنند، البته همه نهاد‌ها از جمله آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات، ائمه جمعه، روحانیون، مساجد و حوزه‌های علمیه نیز باید در این راه کوشا باشند، زیرا همه در اجرای این امر مهم وظیفه دارند.

نکونام با بیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری دارای ظرفیت‌های انسانی، اقتصادی، فرهنگی و دینی بسیاری است، تشریح کرد: این استان با مسائل و معضلات فرهنگی روبرو است و نیاز به حمایت ویژه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است تا در راستای بهره‌مندی هرچه بیشتر از ظرفیت‌هایش، برای نظام و انقلاب گام بردارد.


بیشتر بخوانید


نکونام ادامه داد: در شورای فرهنگ عمومی استان نازیبایی‌ها و مشکلات مطرح می‌شود که نیاز به کار فرهنگی اساسی دارد.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار