سردار اشتری گفت:با افرادی که به مردم تعدی کرده و با سلاح گرم یا سرد موجب رعب و وحشت می‌شوند،با اقتدار برخورد خواهد شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین اشتری، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی خوزستان با اشاره به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: صدام زمانی که تصمیم به حمله گرفت، با شعار‌هایی که می‌داد انتظار داشت به راحتی استان خوزستان را اشغال کند.

او افزود: برخلاف تصور صدام، مردم شهر‌ها و روستا‌های خوزستان که مورد حمله واقع شدند، زن و مرد، پیر و جوان در برابر متجاوزان ایستادگی کردند.

فرمانده انتظامی کشور عنوان کرد: دوران دفاع مقدس تابلوی زیبایی است که هرچقدر به آن نزدیک می‌شویم به زیبایی آن بیشتر پی می‌بریم؛ شهادت زنان و مردان و کودکان در جنگ سخت بود، اما مردم ما ایستادگی کردند و صحنه‌های زیبایی خلق کردند.

سردار اشتری با بیان اینکه دفاع مقدس باعث عزت کشور شد، گفت: امروز هرجای کشور که موفق شدیم، به برکت روحیه جهادی و مقاومت در هشت سال دفاع مقدس بوده است و دانشمندان کشور و نیرو‌های مقاومت منطقه به رزمندگان و شهدای دفاع مقدس تاسی می‌کنند.

او افزود: موفقیت رزمندگان ما به واسطه ایمان و اخلاص و پیروی از امام بوده امروز هم اگر روحیه جهادی را داشته باشیم حتما موفقیت‌های بیشتری به دست می‌آید.

فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه امنیت بالاترین نعمت است، اظهار کرد: به واسطه خون شهدا و تلاش همکاران، امروز امنیت باثباتی در کشور و استان داریم و کشور هر روز مقتدرتر از دیروز است.

او با اشاره به اینکه استان خوزستان همیشه مورد طمع دشمن بوده، گفت: مشکلات و نارسایی‌های موجود تبعاتی دارد و باید همه همکاری کنند تا از جرایم پیشگیری شود؛ ما باید از امنیت پاسداری کنیم و احساس امنیت را هم مراقب باشیم.

اشتری افزود: خون شهدای نیروی انتظامی گواه این است که ما جان خود را برای امنیت کشور در دست گرفته ایم؛ امار‌ها نشان می‌دهد که جرایم خشن کاهش پیدا کرده و در زمینه کشفیات سلاح و شناسایی مجرمان کار‌های بزرگی صورت گرفته، اما به این حد راضی نیستیم و باید تلاش خود را افزایش دهیم.

فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: افتخار می‌کنیم با اشرار مبارزه کنیم؛ با افرادی که به مردم تعدی کرده و با سلاح گرم یا سرد موجب رعب و وحشت می‌شوند، با اقتدار برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۲۳:۱۱ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
سلام سردار
منزل ما را اردیبهشت 99 سرقت کردند بعد از آن سه بار با همان شیوه مزاحم من و خانواده ام شدند دیگه امشب 3 مهر ماه تهدید جانی شدیم رفتیم کلانتری 14 اصفهان حتی زحمت به خودشان ندادند بیاند در باز کنند حرفهای ما را بشنوند میگویند ما چکار کنیم
شما در یکی از مصاحبه هاتان اعلام کردید خط قرمز ما امنیت مردم است.
آیا امنیت است که کلانتری اصلا حاضر به شنیدن صحبت مردم نیست
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۲۲:۳۰ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
سلام سردار
منزل ما را اردیبهشت 99 سرقت کردند بعد از آن سه بار با همان شیوه مزاحم من و خانواده ام شدند دیگه امشب 3 مهر ماه تهدید جانی شدیم رفتیم کلانتری 14 اصفهان حتی زحمت به خودشان ندادند بیاند در باز کنند حرفه‌ای ما را بشنوند میگویند ما چکار کنیم
شما در یکی از مصاحبه هاتان اعلام کردید خط قرمز ما امنیت مردم است.
آیا امنیت است که کلانتری اصلا حاضر به شنیدن صحبت مردم نیست