‍ محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با حجت الاسلام عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه دیدار کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام عزیزی مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری کرمانشاه گفت:سامد، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری است.

او با اشاره به اینکه مردم روزانه می‌توانند از طریق شماره ۱۱۱، گزارش ها، درخواست ها، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند، افزود: هر کدام از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان کرمانشاه با حضور در مرکز این سامانه با مردم گفتگوی مستقیم خواهند داشت.

حجت الاسلام عزیزی بیان  کرد:  استاندار  کرمانشاه حساسیت ویژه‌ای برای پاسخگویی مدیران به درخواست‌های مردم دارند و تلاش ما نیز پاسخگویی دقیق، اثربخش و رضایتمدی شهروندان است.

 محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: خداوند بزرگ را شاکرم از اینکه توفیق ادامه خدمتگزاری به جامعه هدف سازمان بهزیستی و نیز به مردم شریف و ولایتمدار استان کرمانشاه در سنگری جدید نصیبم شده است و  تلاش ما ایجاد رفاه اجتماعی و اعتلای سازمان بهزیستی است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.