مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: در نیمه نخست امسال قاچاقچیان کالا و ارز در استان به پرداخت ۶۸۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در نیمه نخست امسال یک هزار و ۲۱۲ پرونده تخلف در حوزه قاچاق کالا و ارز در تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی تشکیل و یک هزار و ۱۹۱ پرونده مختومه شده است،گفت: هم اکنون ۱۰۰ پرونده نیز در حال رسیدگی است.

او گفت: در این مدت در حوزه کالا و خدمات نیز ۶ هزار و ۸۶۱ پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی استان وارد و برای ۶ هزار و ۶۸۷ پرونده رأی محکومیت به ارزش بیش از ۵۴۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال صادر شده و این تعداد پرونده مختومه شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه هم اکنون کار رسیدگی به ۲۵۴ پرونده تخلف در بخش کالا و خدمات در حال انجام است، گفت: در حوزه بهداشت دارو و درمان نیز در نیمه نخست امسال ۳۷۴ پرونده تخلف در استان تشکیل شده است.

یوزباشی گفت: شعبه‌های ویژه رسیدگی به تخلفات این حوزه به ۳۶۹ پرونده تخلف رسیدگی و پس از صدور رای محکومیت به ارزش بیش از ۹ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال، آن‌ها را مختومه کردند.

او گفت: هم اکنون کار رسیدگی به ۶ پرونده تخلف در حوزه بهداشت دارو و درمان نیز در شعبه‌های ویژه تعزیرات حکومتی در جریان است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.