دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی، درگذشت مادر سردار عالی‌قدر شهید همت را تسلیت گفت.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی درگذشت بانوی بزرگ حاجیه‌ خانم نصرت همت، مادر سردار عالی‌قدر شهید محمدابراهیم همت را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح ذیل است:

انا لله و انا الیه راجعون
مادران شهدا فرزندان حضرت زهرا (س) هستند (مقام معظم رهبری)

در آستانه چهلمین سالگرد دفاع مقدس شاهد درگذشت یکی از بانوان مؤمنه و نماد‌های موفق زن ایرانی بودیم که در دامان خود جوانان غیوری را تربیت کردند که امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون ایثار و ازخودگذشتگی‌های ایشان است.

بانوی بزرگ حاجیه‌ خانم نصرت همت، مادر سردار عالی‌قدر و فرمانده نامدار لشکر ۲۷ حضرت محمد رسول‌الله (ص) شهید محمدابراهیم همت به دیدار حق شتافت و به فرزند برومندش پیوست.

ایشان یکی از مادران شهدای گران‌قدر بودند که فرزندان عزیزشان را برای دفاع از دین خدا و کشور و مبارزه با ظلم و بی عدالتی به جبهه‌های حق علیه باطل فرستادند و همچون الگوی خود حضرت زینب (س) در برابر غم از دست دادن عزیز خود شکیبایی کردند و جز زیبایی در برابر پروردگار یکتا ندیدند و ایران اسلامی این اسوه‌های صبر و ایثار را در تاریخ خود فراموش نخواهد کرد و تا هستند مادرانی که این فرزندان شجاع و پارسا را تربیت می‌کنند این خاک و سرزمین گزندی از دشمنان نخواهد دید.

ضمن تسلیت مصیبت وارده به مقام معظم رهبری، خانواده محترم شهید همت و مردم شهیدپرور استان اصفهان و آرزوی صبر و اجر، برای آن مرحومه هم‌نشینی با حضرت صدیقه طاهره (س) در بهشت برین و علو درجات الهی را مسئلت دارم.

سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار