سرپرست فرمانداری شهربابک گفت: باشگاه شهرداری شهربابک از کمترین امکانات، با برنامه ریزی مناسب بیشترین بهره وری را داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، قاسم شمسی سرپرست فرمانداری شهربابک در مراسم تجلیل از تکواندوکاران باشگاه شهرداری شهربابک که به مقام قهرمانی لیگ برتر نونهالان پسر استان کرمان دست یافتند، با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب تعطیلی اماکن ورزشی شده، گفت: تعطیلی اماکن و سالن‌های ورزشی، ایجاد آسیب‌های مختلف اجتماعی را به دنبال داشته است و این اهمیت ورزش را در سطح جامعه نشان می‌دهد.

او ضمن تشکر از سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک و مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان و همه عوامل تیم شهرداری و باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری شهربابک افزود: این باشگاه با کمترین امکانات بیشترین بهره وری و موفقیت را دارد و ما پشتیبان این مجموعه هستیم.

شمسی با اشاره به حمایت‌های مجتمع مس شهربابک، بیان داشت: حضور مربیان خوب تکواندو در شهربابک به ویژه مجید عبدالرشیدی و تلاش تکواندوکاران سبب موفقیت‌های این رشته ورزشی در شهربابک شده است.

ناصر نعمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان شهربابک نیز در این مراسم، ضمن گرامیداشت ایام ماه صفر و همچنین پاسداشت هفته دفاع مقدس گفت: ورزش مایه نشاط و تحرک آحاد جامعه است.

او ضمن تشکر از مجموعه عواملی که باعث قهرمانی تیم تکواندو شهربابک شدند، ابراز امیدواری کرد: این افتخار آفرینی‌ها علاوه بر سطوح استانی و کشوری در سطح بین المللی نیز تکرار شود.

مجید عبدالرشیدی مربی تکواندو نیز از کشور کره جنوبی به عنوان خاستگاه ورزش تکواندو یاد کرد و گفت: بر اساس گفته رئیس فدراسیون جهانی، فدراسیون ورزش تکواندو ایران برترین دنیا شناخته شده است.

او جایگاه تکواندو در ایران را بسیار بالا دانست و افزود: مربیان و ورزشکاران ایرانی در کشور‌های دیگر در این رشته فعالیت می‌کنند و این گواه سطح بالای تکواندو در ایران است.

عبدالرشیدی با بیان اینکه شهربابک در رشته تکواندو استعداد‌های خوبی دارد، بیان داشت: بچه‌های شهربابک فیزیک بدنی خوبی دارند و اگر شرایط مهیا باشد استعدادهایشان بیش از پیش شکوفا می‌شود.

او تصریح کرد: تلاش کردیم خودباوری را در بچه‌ها نهادینه کنیم و موفق شدیم و در مسابقات زیادی شرکت کردیم.

عبدالرشیدی ضمن تشکر از فرماندار، سرپرست اداره ورزش و جوانان شهربابک و همچنین مدیرعامل باشگاه شهرداری و آقایان مهدوی و احمدپور ابراز امیدواری کرد: رشته ورزشی تکواندو را در شهربابک ارتقا دهیم.

در پایان این مراسم از برندگان مسابقه دلنوشته‌ای برای سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به مناسبت عیدغدیر خم نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار