تجلیل از اساتید برگزیده دانشگاه اصفهان

رییس دانشگاه اصفهان از برگزاری مراسمی به منظور تجلیل از استادان برگزیده و اعضای هیئت علمی این دانشگاه خبر داد.

هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان در حاشیه مراسم تجلیل از استادان برگزیده دانشگاه اصفهان در گفتگو  با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: در سال‌های گذشته مراسم بزرگداشت مقام معلم و استاد در دوازدهم اردیبهشت ماه برگزار می‌شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا این مراسم هم زمان با آغاز سال جدید تحصیلی برگزار شد.

او ادامه داد: در این مراسم علاوه بر تجلیل از استادان ارزشمند دانشگاه که به افتخار بازنشستگی نائل شدند از تمامی همکارانی که در سال گذشته ارتقای مرتبه علمی یافتند تجلیل و قدردانی شد.

رییس دانشگاه اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم‌های تجلیل و قدردانی از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها بیان کرد: اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها شبانه روز در حال فعالیت هستند و نتیجه این فعالیت‌های بی وقفه باعث شده که کشور ما از لحاظ علمی در جایگاه مناسبی قرار گیرد.

طالبی افزود: علی رغم اینکه ما یک درصد از جمعیت جهان را داریم، اما بیش از ۵/۲ درصد تولید علم دنیا متعلق به کشور ایران است و قطعا این اتفاق مهم و مبارک با تلاش همکاران ما میسر شده است، از همین رو شایسته است که طی مراسم‌های مختلف از زحمات ایثارگران عرصه علم و دانش کشور تقدیر به عمل آید.

او در خصوص تقارن برگزاری مراسم تقدیر از استادان برگزیده دانشگاه اصفهان با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این تقارن را به این دلیل که در هفته دفاع مقدس بسیاری از فرزندان برومند و با ارزش این کشور به بهای خون شان حتی یک سانتیمتر از کشورمان را به دشمن ندادند و برگزیدگان ملت هستند را به فال نیک می‌گیریم و همواره در تلاش هستیم که راه و رسم شهدا را ادامه دهیم.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.