مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، از آغاز توزیع چهار هزار بسته معیشتی بین افراد آسیب‌دیده از کرونا در قالب طرح شمیم حسینی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد صالحی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت : پارسال طرح شمیم حسینی به صورت توزیع پرچم، پارچه مشکی، تولیدات مذهبی و خوار و بار برای هیات‌های مذهبی بوده است.

او گفت : امسال به دلیل شیوع ویروس مرگبار کرونا این طرح در سه محور طبخ غذا، تهیه بسته بهداشتی و توزیع سبد غذایی در حال اجرا است.

صالحی با بیان اینکه این طرح از دهه اول ماه محرم آغاز شده، ادامه داد: در همین راستا ۱۰ هزار پرس غذای گرم در بقاع متبرکه طبخ شد و در مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین توزیع شد که تهیه سه هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی اقدام دیگر در همین زمینه بوده است.

او با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی تا ۲ هفته دیگر ادامه خواهد داشت، افزود: دستگیری و رسیدگی به مستمندان یکی از درس‌های مکتب حسینی است و این اداره کل خدمت رسانی به مردم را از وظایف اصلی خود می‌داند.

این مسئول با تاکید براینکه امسال پذیرای زائران اربعین نیستیم به سخنان مقام معظم رهبری در این زمینه و باتوجه به شیوع کرونا اشاره کرد و افزود: امسال مراسم اربعین را در خانه‌های خود برگزار خواهیم کرد و خدمت رسانی در این زمینه نخواهیم داشت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.