مدیرکل استاندارد لرستان گفت: ۷۰۰ وسیله بازی مستقر در زمین‌های بازی و مجموعه‌های تفریحی استان فاقد گواهینامه استاندارد است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،  مرضیه قنبریان بیان کرد: در حال حاضر وسایل بازی مجموعه شهربازی و پارک‌های استان به دلیل شیوع ویروس کرونا غیرفعال هستند، اما نظارت‌های دوره‌ای این تجهیزات استمرار دارد.

او اظهار داشت: گواهینامه‌های استاندارد وسایل بازی دارای اعتبار یکساله هستند که اکنون ۴۹ وسیله بازی در استان این گواهینامه را دارند.

قنبریان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۵ وسیله بازی در استان مورد بررسی قرار گرفته و نواقص به بهره برداران اعلام شده است که باید در مهلت مقرر نسبت به رفع نواقص و یا تعطیلی این وسایل اقدام کنند.

مدیرکل استاندارد لرستان افزود: اکنون چهار مجموعه شهربازی در شهرستان خرم آباد وجود دارد که همگی تعطیل هستند و عدم انطباق استاندارد وسایل آن‌ها به بهره برداران اعلام شده است.

قنبریان بر ضرورت رعایت استاندارد‌های وسایل بازی در سه مرحله خرید، نصب و بهره برداری تاکید کرد و گفت: شهرداری‌ها باید در زمان عقد قرارداد با بهره برداران لزوم انطباق استاندارد وسایل را قید و بر اجرای آن تاکید کنند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.