مربی تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم مقابل السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی توتونی مربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری قبل از دیدار سپاهان و السد اظهار کرد:  ما در ایستگاه چهارم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا با فرمت جدید هستیم و یکی از مهمترین بازی‌های خود را مقابل السد انجام خواهیم داد.

او ادامه داد: بازی سختی مقابل السد داریم. تیمی که سرمایه گذاری خوبی در فوتبال آسیا کرده و از مربی بسیار شایسته و با دانشی استفاده می‌کند. همه این‌ها نشان دهنده این است که بازی سختی خواهد بود، اما ما با بازیکنان خوب و شایسته‌ای داریم و به طور حتم برای السد بازی را سخت خواهیم کرد. آن‌ها هم به دنبال اثبات شایستگی‌های خودشان هستند و فکر می‌کنم این یک چالش بزرگ برای هر ۲ تیم است.

توتونی درباره اینکه  گروه سپاهان منصفانه بود، گفت: در همان ابتدای قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا مشخص بود که این گروه  برای هر ۴ تیم سخت است و این مسئله در بازی‌ها هم مشخص بود. ۴ تیم قدرتمند آسیا در این گروه حضور دارند.

ما از حیثیت فوتبال ایران برابر السد دفاع می کنیم 

مربی سپاهان عنوان کرد: ما از حیثیت باشگاه، شهر و کشورمان باید دفاع کنیم. در یک ماه آینده لیگ ایران شروع می‌شود و این یک بازی فوق‌العاده برای آماده سازی بهتر تیم جهت شرکت در لیگ برتر ایران است.

توتونی گفت: خودمان به مشکل گلزنی واقف هستیم. مسائلی باید درون خانواده خودمان بماند، اما موضوع مهم این است که در بازی‌های گذشته موقعیت‌های گلزنی فراوانی را ایجاد کردیم و از بابت ایجاد موقعیت دچار چالش نبودیم. در زدن ضربات آخر مشکل داریم که به طور حتم  این مشکل قابل حل شدن است.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار