رئیس کل دادگستری استان همدان گفت:طرح ابتکاری دستگاه قضا برای حل اختلافات فعالان اقتصادی در استان همدان است.

کمیته مصلحین حل اختلافات فعالان اقتصادی همدان را دنبال می‌کندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عدالتخواه رئیس کل دادگستری استان همدان شب گذشته  در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان همدان با اشاره به ضرورت رفع موانع تولید و مشکلات اقتصادی، اظهار داشت: نباید تولید کنندگان واقعی در قبال سود‌های معوقه ترکیبی تحت فشار قرار گیرند تا جایی که موجب توقف فعالیت اقتصادی آنان شود.

او با بیان اینکه کمیته‌های مصلحین طرح ابتکاری این دستگاه برای حل اختلافات بین فعالان اقتصادی است، بیان کرد: از یک سو نباید تولید کننده در قبال سود‌های معوقه تحت فشار قرار گیرد و از سویی دیگر فعالیت‌ها باید به نحوی پیش برود که حقوق بیت المال و سپرده گذاران تضییع نشود.

او ادامه داد: البته در این باره نیازمند بررسی‌های جامع و مصداقی هستیم تا به نحوی فعالیت‌ها پیش برود که حق بیت المال و منافع سپرده گذاران نیز رعایت شود و موجب تضییع حقوق آنان نشود.

رئیس کل دادگستری استان همدان ایجاد سازش و مصالحه را یکی از محور‌های تحول قضایی عنوان کرد و افزود: بسیاری از اختلافات بین فعالان اقتصادی در قالب طرح ابتکاری دستگاه قضایی استان در راه اندازی کمیته‌های مصلحین که زیر مجموعه ستاد تألیف قلوب استان محسوب می‌شود، قابل حل و فصل است.

عدالتخواه ابراز داشت تشکیل مجتمع ویژه فعالان اقتصادی که با همت بخش خصوصی در تأمین محل و امکانات مقدور فراهم شده، نیز می‌تواند زمینه ساز ارائه خدمات قضائی بهتر به فعالان اقتصادی شود.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار