تفاهم نامه مشارکت ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استانداری مازندران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد گردید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،عباسعلی نجفی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: در راستای ارتقای ایمنی راه‌های استان  و به منظور مشارکت در تامین منابع مالی پروژه‌های اولویت دار راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، تفاهم نامه مشارکت ۱۲۰۰ میلیارد ریالی بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، استانداری مازندران و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان منعقد گردید.

او افزود: بر اساس این توافق؛ ۳۰ درصد از اعتبار یاد شده از سوی استان و ۷۰ درصد از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور جهت احداث دوربرگردان‌های ضروری، اصلاح نقاط پر تصادف، بهسازی و روکش آسفالت و ایمن سازی راه‌ها، بازسازی و نوسازی ماشین آلات راهداری تأمین می‌شود.

نجفی در ادامه محور‌های مواصلاتی استان را در شمار شریان‌های مهم کشور خواند و بهسازی راه‌های روستایی، تسریع در پیشرفت راه‌ها و شریان‌های اصلی و رسیدگی به مشکلات این بخش بویژه حوزه حمل نقل را بسیار مهم و از دغدغه‌های عمرانی استان عنوان کرد.

او مدت زمان اجرای این تفاهم نامه را دو سال عنوان کرد و گفت: سیاست‌های وزارت راه و شهرسازی منطبق بر طرح ارتقای کیفیت راهداری قابل اجرا و با موافقت طرفین قابل تمدید خواهد بود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران افزود: قرار گرفتن ظرفیت‌ها در کنار هم، منجر به رفع مشکلات هم استانی‌ها شده و  امیدواریم در امسال و سال ۱۴۰۰، شاهد اجرای پروژه‌های توافق شده به صورت هم افزا و هماهنگ باشیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.