همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، در رزمایش کمک‌های مومنانه یک هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم تهران توزیع شد.

‌به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز همزمان با چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس در رزمایش کمک‌های مومنانه، یک هزار بسته کمک معیشتی در مناطق محروم شرق و غرب تهران و درمیان خانواده‌های نیازمند شناسایی و توزیع شد.

این مراسم با حضور امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت الاسلام والمسلمین قاضی رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو، امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نهاجا و جمعی از خانواده‌ها و مسئولان برگزار شد.

بخشی از این کمک‌ها از طریق فرماندهی نیرو و بخشی نیز از محل کمک‌های مردمی خانواده‌های نیروی هوایی تامین شده است.

این کمک‌ها از روز چهارشنبه با حضور فعال کارکنان و خانواده‌های نیروی هوایی ارتش در مسجد امام جعفر صادق (ع) کوی سازمانی انقلاب (دوشان تپه) ستاد نهاجا بسته بندی و پس از بار گیری و حضور در مقبره شهدای گمنام به مناطق محروم اعزام شد.

توزیع کمک‌های مومنانه در غرب تهران با محوریت پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد و در شرق تهران با محوریت قرارگاه پشتیبانی نهاجا انجام شده است.

این کمک‌های مومنانه شامل، برنج، روغن، حبوبات، رب، گوشت، پنیر و اقلام بهداشتی است.

نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از همان روز‌های اولین اغاز و انتشار ویروس کرونا در کشور چه در حوزه پزشکی و چه کمک‌های مومنانه در خط اول مبارزه قرار داشت و تمامی پایگاه‌ها و مراکز بهداشتی ما اقدام به خدمات رسانی به مردم شریف ایران را در برنامه کاری خود داشته و در آماده باش کامل بودند که به حول و قوه الهی این کمک‌ها تا به امروز ادامه داشته و این نیز همچون عملیات‌های درخشان نیروی هوایی ارتش برگ زرینی در دفتر نیروی هوایی ارتش به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار