رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان گفت: مراسم عطرافشانی مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس در این شهرستان انجام می‌شود.

بوعذار رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی در این شهرستان برگزار می‌شود.

او هدف از غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا را ادای احترام به مقام شامخ شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره دلاوردان عنوان کرد و افزود: این مراسم با حضور با امام جمعه شهرستان هندیجان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و سپاه پاسداران برپا خواهد شد.

بوعذار بیان داشت: این مراسم ساعت ۱۸ امروز، پنجشنبه ۳ مهر ماه در گلزاری شهدای هندیجان در منطقه شمالی و جنوبی برگزار می‌شود، همچنین مزار شهدای شهید گمنام با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی صورت می‌گیرد.

هر سال به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه های متخلف فرهنگی، هنری، جهادی و...با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، زنده نگه داشتن رشادت ها و ایثارگری ها، آشنایی نسل جوان با مقاومت و ایستادگی های دلاورمردان و شیرزنان سال های جنگ تحمیلی برگزار می شود، اما امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از همه گیری آن، برنامه ها با محدودیت ها و رعایت اصول بهداشتی اجرا شدند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.