از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم مهرماه، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

1248....917: با سلام خیلی ازداوطلبان کنکوربه دلیل شرایط ویروس کرونا نتوانستند نتیجه دلخواه در کنکور را کسب کنند. توان مالی نداریم و نمی توانیم منابع نظام قدیم را دوربریزیم .خواهش می کنم  پیگیری کنیدنظام قدیم حذف نشود.با تشکر


2655....903: سلام لطفا کنکور1400 نظام قدیم باشد برای اینکه برای تهیه کتابها و منابع کنکورنظام جدید شرایط به شدت سخت است .خواهش می کنم شرایط ما را درک کنید.


3271....914: سلام لطفا تمدید کنکور نظام قدیم را پیگیری کنید .


1437....911: سلام .بيشترين فشاربه قشربازنشستگان کشورى ولشکرى است  .طى چندسال اخيرازنظرمعيشت وفاصله پايين حقوقى راتحمل کردند ولی وعده واريزوام خريدکالا راچراعملا انجام ندادند.ممنون می شم پیگیری کنید.با تشکر


3697....915: شما رو به خدا صدای مارو به گوش مسئولین برسانید کارگر استخر هستم هفت ماه است که بیکارم وبرای بیمه بیکاری اقدام کردیم ولی به بهانه های مختلف برای ما اقدامی انجام ندادند.خواهش می کنم پیگیری کنید. با تشکر


5078....921: سلام.درمنطقه نازی آباد اداره گاز به هیچ خانه ای قبض گاز ارائه نداده است و بعد ازهفت ماه یکی یکی گازخانه ها را قطع می کنند.لطفا پیگیری کنید.


3592....913: هزینه کارهای الکترونیکی در دفاتر الکترونیکی قضایی بیش از حد گران و کمرشکن تا جایی که برای ما کارگران روز مزد گذشتن از حق کم هزینه تر از احقاق حق است فکری بکنید حالا که به این خوبی مشکلات اقتصادی را چاره کردید.


3438....918: سلام خواهش می کنیم کنکور نظام قدیم را دوباره تمدید کنید.


3479....914: سلام. رزمندگان بسیجی دفاع مقدس ازبیمه درمانی هنوزمحروم هستندونیازمند خواهش می کنم پیگیری کنید.


1248....917: با سلام توروبه سیدالشهداپیگیری کنیدتانظام قدیم حذف نشود مانمی توانیم بامنابعی که تاحالاآموزش ندیدیم موفق شویم پدرم کارگراست وتوان مالی خریدمنابع نظام جدیدنداریم .


7417....915: سلام. چراهزینه ازدواج فرزندان بازنشسته سال نودوهشت ونودوشش پرداخت شده ولی نودوهفت خیر؟ ممنون می شم پیگیری  کنید.با تشکر


3281....916: بیمارستان اورژانس ایذه بیماررا بدون اثبات بیماری به بخش کرونا می فرستند که باعث مشکلات عدیده ای برای خانواده ها می شود .لطفأ رسیدگی کنید .


9814....902: سلام. خواهش می کنم کنکور نظام قدیم را حذف نکنید من خودم به شخصه درروستای دور افتاده که حتی کلاس هم نداشتیم درس خواندم.اگر با منابع نظام جدید پیش برود من امیدی به قبول شدنم ندارم.خواهش می کنم با شرایط گرانی ما جوانها را درک کنید و به فکر آینده ما باشید.با تشکر


8053....903: سلام لطفا کنکور نظام قدیم رو تمدید کنید برای سال۱۴۰۰ همین یک سال چیزی را برای شما عوض نمی کند.ولی ما باید کلی کتاب و دی وی دی تهیه کنیم و از اول کلاس بریم.


0948....916: سلام تمدیدنظام قدیم را پیگیری کنیدخواهش می کنم صدای مارا به گوش مسئولین برسانید ماچندنفریم ودر یک روستای محروم و دورافتاده زندگی می کنیم .دراین وضع اقتصادی خراب این کنکور نظام قدیم را تمدید کنید. وچراغ امید را دردل جوانان به ویژه روستاییان روشن کنید. باتشکر


9162....930: سلام من یه دختر نظام قدیمی هستم که خواستار تمدید کنکور نظام قدیم هستم.اگه با تمدید موافقت نشود خیلی ها ازتحصیل دورمی شوند وبه خواستشان نمی رسند.این کارتون واقعا داوطلبان را افسرده کرده است.  خواهش می کنم لطفالطفا هرچه سریع ترخبر خوش تمدید را به ما بدهید تا با فرصت کافی برای مطالعه بدون استرس داشته باشیم.


3343....933: صف های شلوغ گاز مایع درشهرستان های شهریاروملارد استان تهران.با وجود ذخائر نفت وگازکشور آیا تحریم هستیم؟


9565....918: با سلام به تازگی اتوبان کرج به قزوین دوربین دریافت عوارض نصب کردن تکلیف ما که هر روز مسیر کرج به هشتگرد چیست؟


8168....913: سلام مدارس در حالی که دانش آموزان از ترس کرونا به مدرسه نمی آیند چه اصراری هست که معلمان برای آموزش مجازی با اینترنت ضعیف مدرسه و ازدحام همکاران ونشستن در تاکسی های شلوغ حتما باید به مدرسه بروند ؟


9345....918: سلام. خواهش می کنم پیگیر سود سهام عدالت توسط بانک ها باشید. سی درصداول کم به حسابم واریز شده است .با تشکر

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار