برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در تهران

مدیر کل راه وشهرسازی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان در استان تهران و رقابت ۴۰ هزار مهندس در این آزمون خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان  خلیل محبت خواه مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان ساختمان استان تهران خبر داد و گفت: ۴۰ هزار نفر از مهندسان استان تهران طی امروز وفردا (سوم و چهارم مهرماه ۱۳۹۹) در آزمون ورود به حرفه مهندسی در  ۷صلاحیت (معماری؛ عمران؛ شهرسازی؛ نقشه برداری؛ ترافیک؛ مکانیک و برق) به رقابت می‌پردازند.

او ادامه داد: بازرسان در دو روز در ۱۶ حوزه شهر تهران و شهرستان‌های اسلامشهر؛ دماوند؛ شهریار و ورامین؛ ناظر و مراقب برگزاری این آزمون‌های حساس هستند.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران اظهار کرد: در حاشیه این آزمون از دانشگاه‌های پیامبر اعظم (ص) مختص برگزاری آزمون آقایان و دانشگاه علم و فرهنگ مختص آزمون بانوان با رئیس دانشگاه علم و فرهنگ بازدید انجام شد و درباره پتانسیل‌های حوزه مهندسی در دانشگاه‌های تهران مباحثی مطرح شد.

محبت خواه تصریح کرد: بی شک در این برهه حساس تعامل نزدیک وزارت خانه‌های راه و شهرسازی و آموزش عالی برای حفظ سلامت فرزندان و مهندسان این دیار با برگزاری صحیح آزمون‌ها مطابق با شیوه های بهداشتی ستاد مقابله با کرونا ضروری است.

مدیرکل راه وشهرسازی استان تهران بیان کرد: امیدواریم منتخبان این آزمون‌ها دارای صلاحیت فنی؛ علمی و تعهد اخلاقی باشند تا شاهد خلق بنا‌های ماندگار توسط این مهندسان باشیم.

او در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره جان فشانی‌های ایثارگران در چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس گفت: با اهتمام سازمان نظام مهندسی در بخش نظارت بر مسئولیت حرفه‌ای مهندسان؛ فعالان سازندگی کشور مورد اعتماد و وثوق مردم قرار می گیرند و در مسیر عمران و آبادانی کشور گام برخواهند داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار