استاندار کرمان در پیامی آسمانی‌شدن دکتر سیدمهدی بهشتی شیرازی را بر اثر بیماری کرونا به مردم راور ، جامعه پزشکی و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمّــــدجواد فدائی، استاندار کرمان در پیامی آسمانی‌شدن دکتر سیدمهدی بهشتی شیرازی را بر اثر بیماری کرونا تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرّحمن الرّحیم

کُلُّ نَفْسٍ ذائِقَةُ الْمَوْت حافظۀ تاریخی انسان معاصر، یادآور عبور از تنگنا‌های دشواری نظیر قحطی، جنگ و بیماری است.

امروز هم شیوع بیماری کرونا، وجه دیگری از یک مصیبت عظیم را بر جان‌ها نشانده و دست تقدیر، ما را داغ‌دار فقدان دکتر سیدمهدی بهشتی شیرازی، پزشک متخصّص اطفال بیمارستان علی‌ابن ابی طالب (ع) شهر راور کرده است.

اینجانب، در کنار مردم شریف استان کرمان، از آسیب‌هایی که بر پیکره ی جامعه و خاصه جامعه پزشکی وارد آمده متأثر هستم. تلاش‌های بی‌وقفه کادر بهداشت و درمان استان را ارج می‌نهم و از همه مردم، که در جهت پیش‌گیری از نفوذ بیشتر کرونا و کمک به مدافعان سلامت، دستور العمل ها و موازین بهداشتی را رعایت می‌نمایند، صمیمانه سپاسگزارم.

باور دارم که در مصائب، باید به حضرت باری تعالی پناه برد که در آیه استرجاع فرموده است: «الّذین اذا إصابَتهم مصیبة، قالو انا لله و انّا الیهِ راجعون». همه ما باید بدانیم که در شرایط کنونیِ جامعه ایران، راه عبور از این مصیبت، امید به آینده و تلاش برای فردای روشن این سرزمین است. باید امیدوارانه بپذیریم که «مرگ پایان کبوتر نیست/ مرگ در ذاتِ شبِ دهکده، از صبح سخن می‌گوید».

اینجانب آسمانی‌شدن دکتر سیدمهدی بهشتی شیرازی را به مردم عزیز راور، جامعه پزشکی و خانواده سوگوار ایشان تسلیت عرض نموده، و از بارگاه الهی برای آن عزیز، مغفرت و رحمت الهی و برای بازماندگان و عزاداران، صبر جزیل مسألت دارم.

محمـــــدجواد فدائی
اســتاندار کرمان

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.