رئیس فدراسیون جهانی کاراته با ارسال پیامی به فدراسیون ایران از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در کشورمان قدردانی کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون کاراته، انتونیو اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی کاراته در پیامی از برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی در ایران قدردانی کرد .

در بخشی از پیام رئیس فدراسیون جهانی به سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته ایران آمده است: " تشکر می کنم از اطلاعاتی که با خرسندی و قدردانی دریافت شد مایلم به شما به خاطر تلاش و موفقیتی که در برگزاری مسابقات ساحلی و وبینار آموزشی کسب کرده اید تبریک بگویم و امیدوارم همچنان این تلاش سخت کوشانه را ادامه دهید. "

اولین دوره مسابقات کاتای ساحلی به مدت چهار روز در اصفهان برگزار شد. در این رقابت‌ها که نخستین مسابقات کاراته پس از شیوع ویروس کرونا بود ۴۶۲ رزمی کار کنترلی و غیر کنترلی شرکت داشتند که در آن ۳۰۳ نفر در بخش بانوان و ۱۵۹ نفر در بخش آقایان به رقابت پرداختند.

نخستین وبینار آموزشی کومیته با حضور و تدریس چهار نفر از قهرمانان کاراته جهان به نام‌های ذبیح الله پورشب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده طی چهار جلسه برگزار شد.

در این جلسات آموزشی نکاتی در خصوص انجام تکنیک در فاصله‌های مختلف نسبت به حریف و نقاط مختلف داخل تاتامی به همراه اجرای آن انجام شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار