معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم در شرایط حساس بیماری کرونا در کنار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی هفته گردشگری پرباری را داشته باشیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سکینه سالاری معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر در آستانه ششم مهر روز جهانی گردشگری، بیان کرد: با رعایت همه ضوابط بهداشتی برنامه‌های هفته گردشگری در استان اجرا می‌شود.

او ادامه داد: برنامه‌های هفته گردشگری در شهر آبپخش نگین سبز استان آغاز می‌شود که با افتتاح اقامتگاه بومگردی، حضور در جاده گردشگری نخلستان و برگزاری جشنواره برداشت خرما همراه خواهد بود.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی بوشهر افزود: از دیگر برنامه‌های ما در این هفته که با همکاری فعالان گردشگری برگزار خواهد شد، پاکسازی سواحل استان و آثار تاریخی سیراف و دشتستان است. همچنین با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد روستایی برنامه روستا گردی را خواهیم داشت.


بیشتر بخوانید


سالاری با اشاره به نشست هنرمندان با محوریت گردشگری در اقامتگاه‌های بومگردی در هفته گردشگری عنوان کرد: رونمایی از کتاب «بیطال» نوشته مرضیه منصوری زاده از دیگر برنامه‌هاست که این کتاب به چگونگی درمان بیماری‌ها به دست پزشکان تجربی با استفاده از دارو‌های محلی می‌پردازد.

او گفت: مسابقات اسب سواری و دوچرخه سواری در مسیر‌های گردشگری هم در این هفته برگزار می‌شود که می‌تواند به نشاط اجتماعی مردم و دوستداران گردشگری کمک کند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.