رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک گفت: بر اساس ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا استان تصمیم گرفته شد، مراسمات مذهبی و تجمعات اربعین در بقاع متبرکه این ناحیه برگزار نشود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اصغر تپسلی رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جلوگیری از تجمعات به دلیل شیوع ویروس کرونا هرچه ستاد مقابله با کرونا تعیین کند همان لازم‌الاجرا خواهد بود و حفظ سلامتی مردم ضرورت خواهد داشت.

او ادامه داد: با توجه به توصیه‌های مؤکّد بهداشتی در شرایط کنونی که پیشگیری از خطر ابتلا به بیماری کرونا ضروری است، اداره اوقاف و امور خیریه نیز باید تمهیداتی می‌اندیشید تا بتواند از سلامت آحاد جامعه صیانت کند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه یک بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به جهت پیشگیری از بالا رفتن سرعت شیوع بیماری و بر اساس ابلاغیه ستاد مقابله با کرونا استان، تصمیم گرفته شد مراسمات مذهبی و تجمعات اربعین در بقاع متبرکه این ناحیه برگزار نشود.

حجت الاسلام توسلی عنوان کرد: اربعین حسینی امسال پیاده‌روی نخواهیم داشت و برای کاهش خطر ابتلا به بیماری کرونا توزیع هرگونه غذای نذری در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه این ناحیه نیز ممنوع می‌باشد.


او با بیان اینکه مراسم اربعین حسینی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار نمی‌شود خاطر نشان کرد: مراسم ویژه اربعین نیز که هر ساله در امامزاده جعفر (ع) (شاه کرم) به صورت ویژه برگزار می‌شد امسال طبق مصوبه ستاد کرونا برگزار نمی‌شود و هرنوع تجمعی ممنوع می‌باشد.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۹
خدا کنه.. رعایت کنند
آخرین اخبار