مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) گفت: با توجه به شیوع کرونا در تمام استان‌ها جشنواره‌ها تا جای ممکن به صورت مجازی برگزار شود و جشنواره‌ای تعطیل نشود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمود رضا برازش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) در دیدار با نماینده، ولی فقیه در استان در دفتر امام جمعه این شهر گفت: تلاش می‌شود برنامه‌ها و جشنواره‌های حضوری به حداقل برسد و جشنواره‌ها با تغییر ماهیت و بیشتر به شکل مجازی برگزار شود.

او افزود: با توجه به پیشرفت فناوری و تغییر ماهیت هنر و شکوفایی رشته‌هایی مانند انیمیشن و هنر‌های مفهومی، تلاش می‌شود برگزاری جشنواره‌ها به صورت مجازی دنبال شود.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) بیان کرد: بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) ۱۸ سال سابقه و هیات امنای آن ۱۱ عضو دارد و از جشنواره‌ها و کار‌های پژوهشی مربوط به سیره رضوی و اهل بیت (ع) حمایت می‌کند.

برازش اضافه کرد: بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) در هر استان از یک جشنواره حمایت می‌کند و به طور مثال در ارومیه از جشنواره شعر ترکی، در تبریز از جشنواره تئاتر رضوی و در استان سمنان نخستین جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوی به نام (آهوان) حمایت می‌کند.

او یادآور شد: یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر در جشنواره کتابخوانی رضوی شرکت کردند که این تعداد شرکت کننده نشان از توجه مردم و اثرگذاری جشنواره‌های رضوی است.

مدیرعامل بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا (ع) به منظور شرکت در نشست شورای سیاستگذاری اولین جشنواره ملی هنر‌های مفهومی رضوان و بازدید از دبیرخانه تخصصی این جشنواره به سمنان سفر کرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.