فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کاهش ۸۳ درصدی تلفات حوادث رانندگی طی هفته گذشته در استان خبر داد.

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با تلاش ماموران پلیس در استان طی یک هفته گذشته تلفات جاده‌ای ۸۳ درصد کاهش و مجروحان سوانح رانندگی طی همین مدت ۳۰ درصد کاهش داشته است.

او افزود: طی هفته گذشته ماموران پلیس ۸۹۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ۱۴۶ قاچاقچی مواد مخدر را در این رابطه دستگیر کردند.

سرهنگ فرشید با بیان این که ۱۰ هزار لیتر سوخت از قاچاقچیان طی یک هفته کشف شده است، بیان کرد: ماموران در زمینه حمل و قاچاق کالا و فرآورده‌های نفتی نیز ۶۹ قاچاقچی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به دستگیری ۶۹ سارق طی هفت روز گذشته تصریح کرد: سارقان دستگیر شده به ۱۴۶ فقره سرقت در استان اعتراف کرده اند.


بیشتر بخوانید


او به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تاکید کرد و گفت: طی هفته گذشته ۲۴۴ خودرو و ۲۴۵ موتورسیکلت متخلف نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.

۱۴۲ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک با هوشیاری پلیس به مقصد نرسید

سرهنگ فرشید فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان سرایان هنگام کنترل محور‌های عبوری به یک سواری پراید که با سرعت بالایی در حرکت بود، مشکوک شدند و به راننده خودرو دستور ایست دادند.

او افزود: ماموران خودرو را متوقف و پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از آن ۱۴۲ کیلو و ۲۱۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ فرشید اظهار کرد: در این رابطه سواری پراید توقیف و ۲ متهم دستگیر شدند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ تماس و موضوع را اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار