پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرمربی و بازیکنان السد، فضایی نیستند که از آن‌ها ترس و واهمه داشته باشیم.

مجتبی محرمی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو باخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی پرسپولیس برابر السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم فوتبال پرسپولیس بازی راحتی پیش رو ندارد، چرا که بازیکنان السد قدرتمند هستند و می‌توانند برای پرسپولیسی‌ها دردسرساز شوند. به نظرم دانش فنی گل محمدی بیشتر از ژاوی سرمربی السد است و این موضوع می‌تواند در بازی ۲ تیم تاثیرگذار باشد.  

محرمی درباره بازگشت بغداد بونجاح به ترکیب السد قطر گفت: تیم السد قطر بازی آخر خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را شکست خورد، اما پرسپولیس برابر شارجه امارات به برتری دست یافت و با روحیه بالا به مصاف حریف قطری خود می‌رود. همچنین مگر قرار است بونجاح در بازی با پرسپولیس معجزه کند که نگران حضورش در ترکیب السد باشیم. علاوه بر این ژاوی و بازیکنان السد، فضایی نیستند که از آن‌ها بترسیم.  

محرمی: ژاوی و بازیکنان السد از فضا نیامده اند/ قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از دسترس نیست

مهاجمان پرسپولیس برگ برنده بازی با السد هستند 

پیشکسوت پرسپولیس درباره برگ برنده این بازی گفت: به نظرم ۲ مهاجم تیم پرسپولیس برگ برنده این بازی هستند وآل کثیر و امیری می‌توانند در بازی با السد قطر تاثیرگذار باشند. همچنین پرسپولیس باید در ابتدا خوب دفاع کند تا گل نخورد و بعد از آن به دنبال گلزنی به حریف باشد.  

محرمی درباره پیش بینی اش از نتیجه بازی پرسپولیس و السد قطر بیان کرد: به هر حال بازی حذفی است و شاید این بازی به وقت اضافه و ضربات پنالتی کشیده شود و نتیجه قابل پیش بینی نیست، اما شرایط پرسپولیس خوب است و این تیم می‌تواند برنده این بازی باشد.  

قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از دسترس نیست 

او درباره اینکه پرسپولیس می‌تواند قهرمان آسیا شود، اظهار کرد: به نظرم قهرمانی پرسپولیس در آسیا دور از دسترس نیست، در صورتی که مهاجمان تیم از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس بیان کرد: به نظرم همه بازیکنان جدید پرسپولیس مثمرثمر هستند و خیلی زود با سایر نفرات هماهنگ شدند و کادر فنی هم  به خوبی از آن‌ها در ترکیب تیم استفاده کرد.  

اگر مدیرعامل پرسپولیس بودم پاداش بازیکنان را می دادم 

محرمی درباره اینکه پاداش بازیکنان پرسپولیس داده نشده است، گفت: این موضوع به مدیریت باشگاه مربوط است. اگر من مدیرعامل پرسپولیس بودم در ابتدا پاداش بازیکنان را می‌دادم و بعد به دنبال پیروزی تیم خود بودم. بازیکنان زحمت می‌کشند و باید مزد زحمات خود را دریافت کنند. البته اگر پول برانکو را ندهند در آن صورت پنجره نقل و انتقالاتی بسته می‌شود و باید این موضوع هم در نظر بگیرند تا مشکلی پیش نیاید.  

نویدکیا و رحمتی تجربه خوبی در آسیا کسب کردند

محرمی درباره سرمربیگری نویدکیا و رحمتی گفت: نویدکیا و رحمتی تجربه خوبی در آسیا کسب کردند و آن‌ها به تدریج دانش مربیگری پیدا می‌کنند و در نهایت می‌توانند به موفقیت دست یابند.  

پیشکسوت پرسپولیس در پایان گفت: برخی از تیم‌های عربی هزینه‌های زیادی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا کردند، اما در نهایت از این رقابت‌ها حذف شدند. به نظرم اگر تیم‌های ایرانی امکانات خوبی در اختیار داشته باشند در آن صورت  می‌توانند تیم بایرن مونیخ قهرمان اروپا هم شکست بدهند.


 بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار