سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار حساس استقلال و پاختاکور ازبکستان، به مقایسه مهدی قایدی و ماشاریپوف، ۲ ستاره تاثیرگذار این تیم‌ها پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال از ساعت ۲۱:۱۵ امشب (شنبه) در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ در ورزشگاه الجنوب (دوحه قطر) به مصاف تیم پاختاکور ازبکستان خواهد رفت. در آستانه این دیدار حساس و سرنوشت ساز سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا(AFC ) به مقایسه مهدی قایدی از استقلال و ماشاریپوف از پاختاکور پرداخت.

سایت AFC نوشت:
پس از شروع مجدد لیگ قهرمانان آسیا، جلال الدین ماشاریپوف از پاختاکور ازبکستان و مهدی قایدی از استقلال، ۲ بازیکن برجسته‌ای بودند که هر دوی آن‌ها نقش کلیدی در صعود تیم هایشان به مرحله حذفی ایفا کردند.

ماشاریپوف بازیکن ۲۷ ساله تیم ملی ازبکستان با عملکرد‌های فوق العاده در مرحله گروهی استعداد و توانایی خود را به نمایش گذاشت، اما او این‌بار درخشش بیشتری داشت و با ۲ گل و ۲ پاس گل به خاکپور کمک کرد تا برای اولین بار از پس از سال ۲۰۱۰ به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا راه یابد.

مهدی قایدی با ۲۱ سال، روز چهارشنبه جوانترین بازیکن استقلال برابر الاهلی عربستان سعودی بود، اما نمایش عالی داشت و در این بازی گل اول تیمش  را به ثمر رساند و روی ۲ گل دیگر تیم تهرانی نقش ایفا کرد.

این ۲ بازیکن قابلیت آن را دارند که از بازیکنان دیگر عبور کرده و برای هم تیمی‌های خود فرصت گلزنی بسازند، آن ها همینطور می‌توانند خودشان گلزنی کنند، بنابراین تهدید بزرگی برای مدافعان حریف هستند.

با توجه به حضور هر ۲ بازیکن در ترکیب تیم‌هایشان، ماشاریپوف و قایدی می‌توانند مردان کلیدی تیم های خود در راه صعود باشند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار