نمایشگاه NAIAS در این تابستان برگزار نمی‌شود، اما مشتاقان باید منتظر فصل پاییز و برگزاری آن در میشیگان باشند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نمایشگاه خودرو دیترویت مهم‌ترین رویداد خودرو آمریکا است. شهر دیترویت میزبان مراکز تولیدی و تحقیق و توسعه‌ بسیاری از شرکت‌های خودروسازی جهان است. مسئولان نمایشگاه اتومبیل دیترویت به تازگی تاریخ نمایشگاه ۲۰۲۱ خود را از ۱۱ تا ۲۶ ژوئن، به ۲۸ سپتامبر تا ۹ اکتبر منتقل کردند. تاخیر در برگزاری این نمایشگاه به دلیل شیوع ویروس کرونا در جهان است. درباره نمایشگاه اتومبیل دیترویت بیشتر از زمان برگزاری، شیوه برگزاری اهمیت دارد و همین موضوع باعث شده تا مسئولان این نمایشگاه، برگزاری آن را به تاخیر اندازند.

طبق اعلام مسئولین از این پس، نمایشگاه اتومبیل دیترویت در پایان ماه سپتامبر و اوایل ماه اکتبر برگزار می‌شود. نمایشگاه خودرو بین‌المللی آمریکای شمالی تاریخ برگزاری این نمایشگاه را تا سه سال آینده و در مرکز TCF در دیترویت تضمین کرده است. از طرفی هم اگر وضعیت آب هوای سال‌های آینده همانند هوای کنونی جنوب شرقی میشیگان باشد، برگزاری این نمایشگاه تضمین می‌شود چرا که خودروسازان باید محصولات خود را در فضای باز به نمایش بگذارند.

نمایشگاه خودروی ۲۰۲۱ دیترویت

احتمال تاخیر در برگزاری نمایشگاه دیترویت وجود دارد

راد آلبرتز، مدیر اجرایی NAIAS در مورد این نمایشگاه گفت: «سپتامبر برای محصولات جدید سالی عالی است و  چالش‌هایی که ممکن است در نمایشگاه بهاری اتومبیل برای سهامداران نمایشگاه اتومبیل به وجود بیاید را کاهش می‌دهد.» به احتمال زیاد منظور آلبرتز، مربوط به تصمیم اخیر نمایشگاه اتومبیل لس آنجلس برای انتقال از نوامبر به ۲۱ تا ۳۱ مه (کمتر از یک ماه قبل از نمایشگاه دیترویت)، مربوط می‌شود. با توجه به نامعلوم بودن وضعیت جهان با ویروس کرونا در سپتامبر ۲۰۲۱، هیچ چیز قابل پیش بینی نیست، اما با فرض این که ایمن باشد، بهترین فصل برای نمایشگاه، پاییز است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار