به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدجواد جلیلی، معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری با دفاترخدمات فناوری اطلاعات و ارتباطات روستایی صدور و تسویه حساب قبوض، تغییرنام، درخواست اصلاح تعرفه، جابجایی کنتور، تست و تعویض کابل لوازم اندازه گیری از خدمات قابل انجام در دفاتر ارتباطات روستایی واگذار شد.
او افزود: تکریم مشتریان، گسترش دولت الکترونیک و افزایش رضایتمندی مردم به خصوص روستاییان رویکرد کارکنان صنعت برق و مجموعه وزارت نیرو است.
محمدجواد جلیلی، بیان داشت: خدمات فروش و دیگر خدمات پس از آن به صورت غیرحضوری از طریق وب سایت شرکت توزیع و اپلیکیشن همراه برق قابل دریافت است اما علاوه بر آن خدماتی از طریق بیش از ۸۰ دفتر پیشخوان دولت در سطح شهر و ۱۲۰ دفتر ارتباطات روستایی فراهم است.
این مسئول عنوان کرد: آگاهی بخشی بیشتر به آحاد جامعه از خدمات الکترونیک، کاهش مراجعات مردمی و صرفه جویی در وقت و هزینه مراجعان از اهداف الکترونیکی کردن خدمات است.
انتهای پیام/و