استاندار کرمانشاه باتاکید بر اینکه تقویت زیرساخت‌های مرزی نیازمند مساعدت ملی است، گفت: به دنبال تامین اعتبار به منظور انسداد و پایش تصویری مرز هستیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ هوشنگ بازوند شنبه شب که برای دومین بار در ۲ هفته اخیر و به منظور تجلیل از نیرو‌های مرزی ارتش و مرزبانی به مناطق مرزی قصرشیرین و سرپل ذهاب سفر کرده بود؛ از ۶ پاسگاه ارتش و مرزبانی در نوار مرزی بازدید کرد.

استاندار کرمانشاه که در پایان این بازدید‌ها در پایگاه والفجر در نوار مرزی مهمان مرزبانان بود؛ در گفت و گویی صمیمی با مرزبانان که با حضور امیر آریانفر ارشد نظامی آجا در غرب کشور، سردار الهی فرماندهی مرزبانی استان کرمانشاه، معاون سیاسی امنیتی استانداری و جمعی از مدیران انجام شد؛ اظهارداشت: جوانان مرزبان با زحمات و تلاش شبانه روزی از مرز‌ها حراست و حفاظت می‌کنند و امنیت پایدار و آرامش را برای مردم فراهم می‌کنند که بحق امنیت مطلوب مرز‌ها را مدیون رشادت و پایداری این عزیزان هستیم.

مقام ارشد استان، ایثار و از خودگذشتگی مرزبانان غیور هنگ‌ها و یگان‌های مرزی ارتش و نیروی انتظامی را شایسته تقدیر و تجلیل دانست و گفت: در هفته دفاع مقدس دیدار و عرض خداقوت و خسته نباشید به این عزیزان کمترین کاری است که می‌توان به پاس تلاش‌های شبانه روزی مرزداران انجام داد و از خداوند سبحان عزت و سربلندی همه حافظان امنیت را خواستارم.

او افزود: امشب لحظه‌ای بسیار دلنشین را در کنار این عزیزان داشتیم و در سفره‌ای ساده و با برکت و در فضایی سرشار از معنویت، اخلاص و ایمان با مرزبانان جان برکف ارتش و مرزبانی یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و مجاهدت و رشادت‌های رزمندگان در سرزمین و خاکی که آغشته خون پاک شهداست؛ گرامی داشتیم.

استاندار کرمانشاه خطاب به مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی در نقطه صفر مرزی گفت: همه باید تلاش کنیم تا ضمن تقویت و بهسازی زیرساخت‌های مرزی آسیب دیده از زلزله ۹۶؛ بتوانیم مشکلات پاسگاه‌های مرزی را حل کنیم و همه مدیران باید از تمامی امکانات و ظرفیت‌های موجود برای تحقق این مهم استفاده کنند.

او ضمن اشاره به پیگیری اخذ اعتبارات لازم برای انسداد مرز و پایش تصویری به عنوان ۲ خواسته مهم برای تأمین امنیت پایدار در مرز‌ها گفت: کرمانشاه از امنیت مطلوبی برخوردار است، اما انتظار داریم در خصوص رفع مشکلات احتمالی در سطح ملی مساعدت ویژه‌ای به استان شود.
 انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.