راه اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور رضوی در بیرجند

مسئول کانون تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی از راه اندازی پایگاه انتخاب رشته کنکور رضوی برای اولین بار در بیرجند خبر داد.

دانشمند مسئول کانون تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: پایگاه انتخاب رشته رضوی با هدف کمک به دانش آموزان مستعد از ۲ مهر آغاز به کار کرده است.

او افزود: این پایگاه برای اولین بار در بیرجند با همکاری نمایندگی آستان قدس رضوی راه اندازی و تاکنون برای ۸۰ دانش آموز و داوطلب کنکوری انتخاب رشته کرده است.


بیشتر بخوانید


دانشمند با اشاره به اینکه بحث انتخاب رشته کنکور بسیار مهم و سرنوشت ساز است عنوان کرد: در این پایگاه از امکانات و ظرفیت‌های کامل از جمله استفاده از اساتید علمی، مشاورین تحصیلی، خادمیاران تعلیم و تربیت و دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاهی مراکز استعداد‌های درخشان برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به داوطلبان و با مبلغ بسیار پایین استفاده شده است.

مسئول کانون تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در استان بیان کرد: دانش آموزان در این پایگاه از مشاوره گروهی رایگان، نحوه صحیح انتخاب رشته، معرفی رشته‌های دانشگاهی و معرفی دانشگاه‌های کشور بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.