مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان گفت: ویزیت پزشکی رایگان به اهالی روستای مشراگه در این شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام شد.

داوود رئیسی مدیر شبکه بهداشت و درمان هندیجان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، ویزیت پزشکی رایگان در روستای مشراگه این شهرستان انجام شد.

او با بیان اینکه طرح ویزیت رایگان با همکاری ناحیه مقاومت بسیج هندیجان و شبکه بهداشت و درمان اجرا شد، افزود: در این طرح پزشک متخصص داخلی، پزشک متخصص اطفال و کارشناس تغذیه با حضور در روستا، اقدام به معاینه بیماران کردند.

رئیسی انجام مداخلات درمانی برای ۳۰ نفر از اهالی روستا را از مزایای اجرای طرح ویزیت رایگان عنوان کرد و اظهار داشت: با اجرای چنین طرح‌های ضریب سلامتی بین روستائیان و ساکنان مناطق محروم می‌شود و می‌توان میزان مرگ و میر را کاهش و سطح امید به زندگی را در جمعیت روستایی افزایش داد.

برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری، اجتماعی، پزشکی و... به مناسبت‌هایی مختلف نظیر؛ هفته دولت، هفته دفاع مقدس با همکاری ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف از جمله؛ بسیج، سپاه پاسداران، ارتش و گروه‌های جهادی با هدف خدمت رسانی به مناطق محروم اجرا می‌شود.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.