تیم فوتبال بارسلونا در نخستین بازی خود در فصل جدید رقابت‌های لالیگا، امشب به مصاف ویارئال می‌رود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در ادامه دیدار‌های هفته سوم رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا (لالیگاتیم فوتبال بارسلونا امشب در ورزشگاه نیوکمپ پذیرای ویارئال خواهد بود.

بارسلونا که در ۲ هفته گذشته لالیگا بازی نکرده بود، امشب به طور رسمی در مسابقات فصل جدید لالیگا به میدان می‌رود. درطرف مقابل، ویارئال از ۲ بازی گذشته خود ۴ امتیاز کسب کرده و شاگردان اونای امری در صدد هستند از سومین بازی خود در فصل جدید نیز دست پُر بیرون بیایند.

البته آمار به طور قاطع به سود بارسلونا است، زیرا کاتالان‌ها تمام ۱۰ بازی قبلی خانگی خود مقابل ویارئال را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و در هر بازی بیش از ۲ بار دروازه حریف را باز کرده اند.

آبی و اناری پوشان، ساموئل اومتیتی، مارک آندره ترشتگن و مارتین بریتویت را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند. آلبرتو مورنو، رامیرو گررا، روبن پنیا و به احتمال زیاد رائول آلبیول هم به دلیل آسیب دیدگی نمی‌توانند ویارئال را در دیدار حساس برابر بارسلونا همراهی کنند.


بیشتر بخوانید: 


بارسلونا فصل گذشته در رقابت با رقیب همیشگی خود یعنی رئال مادرید شکست خورد و نتوانست از عنوان قهرمانی خود در لالیگا دفاع کند. با این حال شاگردان رونالد کومان هلندی پس از گذراندن یک فصل کابوس وار و بی نتیجه مصمم هستند در فصل جدید قهرمانی ها و افتخارات سال‌های گذشته خود را تکرار کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار