بازیکن فصل قبل تیم فوتبال بانوان ملوان گفت: شرایط تیم ما در فصل گذشته خوب بود و مسئولان مطالبات بازیکنان را به موقع پرداخت کردند.

افسانه اقبال بازیکن فصل قبل تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: چند پیشنهاد خوب از تیم‌های بالای جدولی برای بازی در رقابت های لیگ فصل ۹۹ فوتبال بانوان داشتم و درنهایت تصمیم گرفتم که به تیم شهرداری بم ملحق شوم. شرایط فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی خوب بود و قرارداد‌های مالی ما را تسویه کردند. هر فرد در زندگی هدفی دارد و من دوست داشتم شرایط خوبی را برای خودم مهیا کنم.

او تصریح کرد: باشگاه ملوان تا آنجایی که من اطلاع دارم درحال بستن قرارداد با بازیکنان بومی است و می‌خواهد در لیگ سال جاری در بخش بانوان تیم داری کند. هنوز قرعه کشی رقابت‌ها انجام نشده است و به همین خاطر تیم‌ها تمرینات خود را شروع نکرده اند.

اقبالی افزود: شرایط این فصل لیگ باتوجه به لزوم رعایت شیوه نامه های بهداشتی سخت‌تر می‌شود و به هرحال از لحاظ هزینه و برگزاری دشواری‌های خودش را دارد. شنیده ام که این امکان وجود دارد که رقابت‌ها را در ۲ گروه برگزار کنند. حدود هفت ماه است که بازیکنان از تمرینات دور بوده اند و فشار زیاد مسابقات باعث آسیب دیدگی آن‌ها می‌شود. بهتر است فاصله زمانی مناسبی بین تمرین تا مسابقات برای تیم‌ها لحاظ شود.

بازیکن فصل پیشین ملوان در ادامه گفت: شرایط مالی و اقتصادی نقش مهمی در فوتبال بانوان دارد. در لیگ تنها چند تیم از لحاظ مالی حمایت خوبی می‌شوند و یکسری تیم‌ها با شرایط ضعیفی از نظر مالی رقابت‌ها را پشت سر می‌گذارند. این مسئله روی کیفیت بازی‌ها تاثیر می‌گذارد و باعث‌ می شود بازیکنان خوب تنها در چند تیم خاص متمرکز شوند. امیدوارم نگاهی به تیم‌های پائین جدولی بشود و تکلیف لیگ بانوان زودتر مشخص شود.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار