بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان گفت: خوشحالم در تیمی حضور دارم که هدایتش برعهده قلعه نویی است و این بهترین انتخابم بود.

رضا شربتی بازیکن جدید تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد جدایی خود از تیم فولادخوزستان اظهار داشت: یکسالی که درتیم فولاد حضور داشتم اتفاقاتی دست به دست هم داد که دیر به تیم اضافه شوم و نتوانستم به صورت منظم در خدمت تیم فوتبال فولاد خوزستان باشم. قراردادم با تیم فولاد ۲ ساله بود و تصمیم گرفتم آن را فسخ کنم و برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال در تیم دیگری حضور داشته باشم.

او در مورد حضورش در تیم گل گهر که هدایتش بر عهده امیر قلعه نویی است، بیان کرد: از بچگی آرزو داشتم در تیمی فوتبال بازی کنم که هدایتش بر عهده امیر قلعه نویی بوده باشد و حال این اتفاق افتاده است. به نظرم تیم گل گهر بهترین انتخابی بود که داشتم.

شربتی در مورد شرایط جدایی اش از تیم فولاد گفت: با توجه به بندی که در قراردادم بود می‌توانستم یک طرفه قراردادم را فسخ کنم. اما این موضوع در شأن باشگاه فولاد نبود و با توجه به صحبت‌هایی که با سعید آذری مدیرعامل این باشگاه انجام داده بودم به شکل توافقی از تیم فولاد جدا شدم. مسئولان باشگاه فولاد لطف کردند تا این انتقال بدون مشکل انجام شود.

بازیکن جدید گل گهر گفت: قلعه نویی نسبت به انتخاب من لطف داشته است و قطعا توقعات زیادی از من خواهد داشت تا بتوانم عصای دستش باشم. چند سال پیش نیز قلعه نویی از من درخواست کرده بود که به تیمش بروم، اما چون سرباز بودم و در تیم تراکتور تبریز حضور داشتم نتوانستم شاگرد او بشوم. خدا را شکر بعد از ۳ سال دوباره این شانس را پیدا کرده ام که در تیم قلعه نوعی حضور داشته باشم و به آرزویم از دوران بچگی برسم.

او در مورد شرایط مالی باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: چیزی که از بیرون دیده می‌شود تیم گل‌گهر از لحاظ مالی و امکانات شرایط خوبی دارد، اما من برای مسائل مالی به این تیم نرفتم. هدف اصلی من پیشرفت فوتبالی زیر نظر امیر قلعه نویی بود.

شربتی در مورد شرایط تیم گل‌گهر برای فصل آینده لیگ برتر فوتبال بیان کرد: تیم‌های قلعه نویی همیشه برای حضور در بالای جدول می‌جنگند و فکر می‌کنم حتی می‌توانیم برای گرفتن سهمیه آسیایی در فصل جدید مدعی باشیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار