نماینده ولی فقیه در استان ،استاندار همدان، مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان و جمعی از مدیران ارشد استان همدان از فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،به مناسبت هفته دفاع مقدس نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان ، دهقان نیری مدیرکل و جمعی از کارکنان صدا و سیمای مرکز همدان با حضور در منزل فرمانده سپاه انصارالحسین استان ، از او تجلیل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از ایثارگری های رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی بر ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت : دوران مسئولیت ها گذرا و زودگذر است و  امروز فرصت دوندگی و خدمتگزاری مسئولان است و با تلاش خالصانه باید از خون شهیدان پاسداری کرد .

 

 

قدردانی از فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با حضور مسئولان استان همدان
حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی افزود:  عزیزانی همچون سردار مجیدی از جمله ی کسانی هستند که باید قدردان شان باشیم و از وجودشان بهره ببریم .

او با تاکید بر ضرورت هوشیاری در برابر توطئه های دشمنان یادآور شد:  دشمنی و شیطنت دشمنان همچنان باقی است و برای ضربه زدن به ملت ایران راسختر هم شده اند اما امنیت اکنون ما از قبل بسیار بالاتر است و این امنیت را مرهون امثال سردار مجیدی و یارانشان هستیم .

قدردانی از فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با حضور مسئولان استان همدان


شاهرخی استاندار همدان هم با تبریک هفته ی دفاع مقدس گفت: دوران دفاع مقدس با همه ی تلخی ها مواهب زیادی هم داشت و خدا را شاکرم که نوجوانی و جوانی ام با درک این دوران سپری شد  و شناختی که امروز دارم مرهون آن روزهاست و قدردان کسانی که آن خاطرات ناب را برای ما ساختند هستیم.

مسئولان استان همدان از فرمانده سپاه انصارالحسین استان قددانی کردند
سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین استان با تشکر و قدردانی از حضار گفت مردم استان همدان همواره حضور فعال در صحنه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس و سایر عرصه های مورد نیاز داشته اند و قدردانی خود را ثابت کرده اند از خدا می خواهیم توفیق بدهد شرمنده ی شهدا و مردم نباشیم.

قدردانی از فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با حضور مسئولان استان همدان

 

این مراسم معنوی به همت مدیر کل صدا و سیمای مرکز همدان و برای دومین سال پیاپی با شکوه خاصی برگزار شد.

قدردانی از فرمانده سپاه انصارالحسین استان همدان با حضور مسئولان استان همدان

پارسال هم نظیر این مراسم برای پاسداشت تلاش‌های مجدانه سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین برگزار شد.

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.