پس از گزارش واشنگتن پست در خصوص اقدام نتانیاهو در زمینه لباس‌های کثیف خود، معترضان چند ماشین لباسشویی را در برابر خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، پس از گزارش‌ها در خصوص اینکه نتانیاهو و همسرش لباس‌های کثیف خود را برای شست و شوی مجانی به آمریکا می‌برند، معترضان در سرزمین‌های اشغالی در اقدامی، ماشین‌های لباسشویی را در برابر خانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار دادند.

 

معترضان در برابر خانه نتانیاهو «ماشین لباسشویی» قرار دادند+ تصویر

این در حالی است که هزاران اسرائیلی شنبه شب در بیرون از اقامتگاه رسمی «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی تجمع کرده و خواهان استعفای او شدند. طبق اعلام نشریه تایم، این تظاهرات در حالی برگزار شد که رژیم صهیونیستی در پی شیوع کرونا ویروس، اقدام به اعمال قوانین قرنطینه‌ای از روز جمعه کرده است و همین مسأله سبب شده تا بسیاری از کسب و کار‌ها بسته شوند.

همچنین بسیاری از راهپبمایان، پرچم‌های رژیم صهیونیستی را به اهتزاز درآوردند. معترضان همچنین بنری با عنوان «لباسشویی کاخ سفید» به نمایش درآوردند که اشاره به گزارش هفته گذشته نشریه واشنگتن پست در خصوص نخست وزیر اسرائیل و همسرش بود.

نشریه واشنگتن پست چهارشنبه هفته گذشته در گزارشی به نقل از مقامات آمریکا اعلام کرد که نتانیاهو و همسرش هنگام سفر‌های دیپلماتیک و رسمی به واشنگتن، همیشه چمدان‌هایی پُر از لباس‌های کثیف همراه خود می‌آورند تا مجانی در هتل محل اقامتشان شست‌وشو و تمییز شوند.

واشنگتن پست به نقل از مقامات آمریکا که از این مسأله مطلع هستند، نوشت: در طول سال‌های گذشته، نتانیاهو میان کارکنان مهمانسرای ریاست جمهوری آمریکا (که به عنوان خانه بلر و نیز اختصاصی‌ترین هتل جهان شناخته می‌شود) شهرتی در خصوص به همراه آوردن باری ویژه در سفرهایش به واشنگتن کسب کرده است؛ باری که شامل ساک‌ها و چمدان‌های پُر از لباس‌های کثیف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گرسنه
۱۹:۳۰ ۰۹ مهر ۱۳۹۹
لطفا بفکر مردم گشنه خودمان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۶ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
حیف از لباس شویی، تشت پلاستیکی هم زیادشونه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۹ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
مرگ بر نتانیاهو
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۰:۰۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
حیوان صفتی زندگی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
جهودی زندگی میکنند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
چه جالب کار عالی انجام دادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۰۷ مهر ۱۳۹۹
اکبیری فقط بلده رنگ وروغن به خودش بماله یکم لباس چنگ بزنه بشوره خاک برسرش
آخرین اخبار