فرماندار بهبهان گفت: برای جلوگیری از شیوع گسترده کرونا ویروس بازرسی‌های مداوم از سوی فرمانداری و علوم پزشکی و اداره صمت کماکان در حال انجام است.

یوسف زمانی اصل فرماندار بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به اقدامات فرمانداری برای مقابله با ویروس کرونا  گفت: از بدو شیوع کرونا نخستین شهرستانی که جلسه ستاد مبارزه با بیماری کرونا رو تشکیل داد شهرستان بهبهان بود،

او بیان داشت: از روز‌های آغاز همگام با سایر نقاط کشور و به دستور استاندار محترم کنترل ورودی‌ها و خروجی‌های شهرستان با شدت و جدیت انجام و مبادی ورودی پارک‌ها و تفرجگاه‌ها مسدود شد.

 زمانی اصل با اشاره به رعایت اصول بهداشتی ادامه داد: همزمان با تلاش‌های فرمانداری و سایر نهاد‌ها کارگاه‌های تولید ماسک برای رفع نیاز شهرستان فعال شد و فعالیت کلیه اصناف متوقف گردید و بر نحوه فعالیت اصناف ضروری به شدت نظارت شد.

فرماندار بهبهان افزود: بازرسی‌های مداوم از سوی فرمانداری و علوم پزشکی و اداره صمت کماکان در حال انجام است و چند شعبه بانک، صنوف مختلف، و سایر مکان‌هایی که اصول بهداشتی هارا رعایت نمی‌کردند تعطیل و پلمب شد.

این مقام مسئول گفت: در ادارات و سازمان‌ها ورود افراد بدون ماسک ممنوع است و از حضور کارکنانی که دارای علایم سرماخوردگی باشند جلوگیری به عمل می‌آید و کلیه کارکنان موظف به استفاده از ماسک هستند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.