هر نقطه حادثه خیز شهر کرمانشاه پنج نفر را به کام مرگ برده است

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: ۱۹ نقطه به عنوان نقاط حادثه‌خیز اصلی در معبر‌های بلوار جانبازان، بزرگراه امام (ره) و بلوار طاق بستان و بلوار شهید بهشتی شناسایی شده که به طور میانگین هر نقطه پنج نفر کشته داشته است.

هر نقطه حادثه خیز شهر کرمانشاه پنج نفر را به کام مرگ برده استبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن ارجمندی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص مدیریت پارک حاشیه‌ای در شهر کرمانشاه، گفت: پارک حاشیه هوشمند یکی از جدیدترین بحث‌های مطرح این روز‌ها است که در شهر‌های کرمانشاه و رشت به اجرا در می‌آید.

او  ادامه داد: ۳۶ معبر با سه اولویت ۱۲‌تایی در این راستا در شهر کرمانشاه شناسایی شده که به تصویب شورای ترافیک هم رسیده که ان‌شاءالله به زودی با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی  اجرا می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه در خصوص نصب سرعت‌گیر‌ها در شهر  کرمانشاه هم، اضافه کرد: سال گذشته بیش از ۱۰۰ نفر در سطح شهر کرمانشاه در اثر تصادفات تلفات داشته‌ایم که این آمار بسیار تکان‌دهنده است در این راستا یک مطالعه کامل با کمک پلیس راهوردر راستای شناسایی نقاط حادثه‌خیز روی این قضیه داشتیم.

او ادامه داد: ۱۹ نقطه به عنوان نقاط حادثه‌خیز اصلی در معبر‌های بلوار جانبازان، بزرگراه امام (ره) و بلوار طاق بستان و بلوار شهید بهشتی شناسایی شده که به طور میانگین هر نقطه پنج نفر کشته داشته که بیش از ۷۰ درصد آن‌ها عابر پیاده بوده است.

ارجمندی بیان کرد: نصب سرعت‌گیر‌ها به منظور کاهش آمار تلفات برنامه کوتاه مدت ما بوده تا سرعت به حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد برسد به طوری که آمار تلفات در شهریورماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۵۰ درصدی داشته است.

او  نصب دوربین را در قالب برنامه بلند مدت عنوان کرد و افزود: در سطح شهر کرمانشاه برای کنترل تخلفات به صورت هوشمند ۱۷۰ دوربین نیاز داریم که نیازمند حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه است که از طریق واحد سرمایه‌گذاری شهرداری به مناقصه رفته و پیمانکار و سرمایه‌گذار هم پای کار آمده‌اند.

ارجمندی  بیان کرد: عملیات پیاده‌راه شدن خیابان مدرس کرمانشاه با خط بی. آر. تی، به‌زودی به اجرا درمی‌آید.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.