کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در پایان هفته جاری به شکل نسبی شاهد کاهش دما و خنک‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ شهناز حق‌پرست در خصوص وضعیت آب و هوای استان کرمانشاه طی هفته جاری،گفت: هوای استان تا روز سه شنبه غالبا صاف گاهی اوقات همراه با وزش باد خواهد بود.

او ادامه داد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته به دلیل تقویت شرایط ناپایدار در جو منطقه در بعضی ساعات علاوه بر وزش باد و افزایش ابر ممکن است در پاره‌ای نقاط از نیمه شمالی استان شاهد رگبار موقت و پراکنده باران هم باشیم.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از نظر وضعیت دمایی دمای هوای روزانه تا روز چهارشنبه تغییر چندانی نخواهد داشت، اما در روز پنجشنبه به شکل نسبی شاهد کاهش دما و خنک‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

او دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل ۱۲ و حداکثر ۳۳ درجه سانتی‌گراد اعلام کرد و افزود: در این بازده زمانی سومار با بیشینه دمای ۴۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان و شهرستان کنگاور هم با کمینه دمای هشت درجه سانتی‌گراد به‌عنوان خنک‌ترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.