نخستین پایگاه ورزش هیئت‌های همگانی استان خوزستان در دبستان نور ملاشیه اهواز افتتاح شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، نخستین پایگاه ورزش هیات‌های همگانی خوزستان با حضور  رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مسئولان استانی و محلی در دبستان نور ملاشیه اهواز افتتاح شد.

امید حاجتی رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان گفت: نگاه توسعه‌ای هیئت ورزش‌های همگانی خوزستان توجه به سلامت، نشاط و تندرستی مردم دارد؛ در همین زمینه نیز برنامه ریزی هدفمندی صورت داده شد که با همکاری مشترک سازمان‌ها و دستگاه‌های متولی در مناطق مختلف به ویژه در مناطق کمتر توسعه یافته زمینه نشاط اجتماعی مردم را فراهم نماییم.

او به نقش آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و افزود: آموزش و پرورش به عنوان متولی حوزه تربیت فرزندان از نسل کودکی تا نوجوانی می‌تواند در به وجود آوردن جامعه‌ای سالم و به دور از بیماری‌های ناشی از تحرک نداشتن به ما کمک و یاری رساند.

حاجتی بیان داشت: تفاهم نامه‌ای با آموزش و پرورش منعقد شد که با اولویت مناطق محروم و کمتر برخوردار زمینه ایجاد پایگاه‌های ورزش‌های همگانی در مدارس استان را به انجام رسانیم و امروز شاهد افتتاح اولین پایگاه هیئت ورزش‌های همگانی در مدرسه دبستان نور ملاشیه هستیم.

رئیس هیئت ورزش هی همگانی خوزستان تصریح کرد: خانواده بزرگ آموزش پرورش هم در رابطه با پرسنل و هم در ارتباط با دانش آموزان ظرفیت خوبی برای توسعه و بالا بردن سزرانه ورزش محلات و نهادینه کردن آن به شمار می‌رود. نهادینه سازی ورزش در محلات با هدف کاهش بیماری‌های ناشی از بی تحرکی در سنین ابتدایی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها وفضا‌های آموزش پرورش برای توسعه ورزش‌های همگانی از اصلی‌ترین دلایل راه اندازی این پایگاه‌ها در سطح مدارس استان است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.