رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: کمپین آتش نشان خون بخش با هدف ترویج اهدای خون و ترغیب این قشر پرتلاش به اهدای خون در استان خوزستان تشکیل شد.

ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی است کمپین آتش نشان خون بخش با هدف ترویج اهدای خون و ترغیب این قشر پرتلاش که فعالیت آنان نیز به نحوی عام‌المنفعه و انسان دوستانه است به صورت سراسری از طرف سازمان انتقال خون سراسر کشور برگزار می‌شود.

او در ادامه بیان داشت: به این مناسبت دوشنبه هفتم مهرماه ساعت ۱۰ صبح آتش نشانان کلانشهر اهواز با حضور در ساختمان شماره یک سازمان انتقال خون خوزستان واقع در بلوار پاسداران، جنب شهرداری منطقه ۷ با اهدای خون خود بار دیگر نشان خواهند داد که صفت فرشته‌های نجات برازنده آن‌ها است.

اهدای خون هنگامی رخ می‌دهد که یک فرد سالم به‌طور داوطلبانه مقدار مشخصی از خون خود را در یک مرکز انتقال خون هدیه می‌کند. خون اهدا شده پس از انجام آزمایش‌های غربالگری و تأیید سلامتی به‌منظور تهیه فراورده‌های خونی مورد استفاده قرار می‌گیرد یا از طریق بانک خون مراکز درمانی به افراد دیگر تزریق می‌شود.

انتهای پیام/م

برچسب ها: اهدای خون ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.