مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز:

نام میدان زندان اهواز به نام "شهدای لوله سازی اهواز" مزین شد

خنیفر گفت: نام میدان روبروی شرکت لوله سازی اهواز که به میدان زندان شهرت داشت به نام "شهدای لوله سازی اهواز" تغییر داده شد.

علی خنیفر مدیر عامل شرکت لوله سازی اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با بیان اینکه شرکت لوله سازی در دوران دفاع مقدس ۲۲ شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد، گفت: به پاس رشادت‌ها و دلاورمردی‌ها مردان خدا، نام میدان روبروی این شرکت به نام "شهدای لوله سازی اهواز" تغییر داده شد.

او با اشاره به اینکه نام این میدان پیش از این به فلکه زندان معروف بود، افزود: شرکت لوله سازی اهواز در دوران دفاع مقدس همزمان در ۲ سنگر حضور داشت و در آن زمان ۶ هزار و ۸۰۰ نوبت اعزام به جبهه از سوی شرکت را داشتیم، همچنین ۵۷۹ پرونده اعزام به جبهه نیز در کارنامه شرکت لوله سازی اهواز وجود دارد.

خنیفر با بیان اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس، ۲۲ شهید، ۵۷ جانباز و ۷ آزاده نتیجه رشادت‌های کارکنان شرکت لوله سازی اهواز در برابر دشمن بعثی بود، اظهار داشت: علاوه بر این رشادت‌ها، ساخت ۵ هزار شاخه لوله برای ساخت پل بعثت در عملیات والفجر ۹ و دیگر مساعدت‌های لجستیکی از مشارکت‌های این شرکت در دفاع مقدس در رابطه با عمل به مسئولیت و تعهدات اجتماعی محسوب می‌شود.

شرکت لوله سازی اهواز در سال ۱۳۴۶ در منطقه وسیعی از کلانشهر اهواز با استفاده از ماشین آلات مدرن و تجهیزات پیشرفته و بکارگیری نیروی انسانی متخصص با هدف تولید لوله‌های فولادی جهت صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و آب شامل؛ انواع لوله‌های فولادی (سرویس ترش و غیرترش) جوش مسـتقیم به روش HFW از سـایز ۶ تا ۲۴ اینچ، SAWL از سایز ۲۴ تا ۵۶ اینچ و SAWH از سایز ۲۴ تا ۱۰۰ اینچ و تولید لوله‌های استراتژیک جداره چاه (Casing) از سایز ۸/۳-۱۳ تا ۳۰ اینچ شد.

همچنین این شرکت قادر است لوله‌های فولادی از سایز ۲ تا ۶۰ اینچ را در کارخانه‌های پوشش خارجی , PE PP و FBE و نیز لوله‌های فولادی از سایز ۲۰ تا ۶۰ اینچ را پوشش داخلی EPOXY مایع بر اساس استاندارد DIN ۳۰۶۷۰، استاندارد‌های شرکت ملی گاز ایران و استاندارد‌های شرکت ملی نفت ایران اجرا نماید.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.