مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری سمنان خبرداد؛

اختصاص ۱.۹ میلیارد ریال برای تجهیز آتش‌نشانی روستاهای استان سمنان

صمیمیان گفت: یک میلیارد و ۹۳ میلیون ریال امسال به تجهیز آتش‌نشانی‌ها در مناطق روستایی استان اختصاص یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی صمیمیان مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان گفت:  سال گذشته یک میلیارد و ۹۰ میلیون ریال از محل ماده ۵۸ قانون برای تجهیز و تعمیرات اساسی پایگاه‌های آتش‌نشانی در مناطق روستایی استان سمنان در اختیار هفت دهیاری قرار گرفت.

او افزود: در کنار تخصیص اعتبارات برای تجهیز پایگاه‌های آتش‌نشانی در مناطق روستایی استان سمنان، یک دستگاه خودروی آتش نشانی از سوی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در اختیار پایگاه آتش نشانی تازه‌تاسیس دهملا قرار گرفت.

صمیمیان ادامه داد: ۱۳ پایگاه آتش‌نشانی در مناطق روستایی استان سمنان وجود دارد که ۸۳ روستای استان را تحت پوشش دارد و در شرایط بحرانی و مهار آتش‌سوزی خدمات ارایه می‌دهد.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری سمنان اظهار داشت: ۱۱ ماشین آتش نشانی برای مهار آتش‌سوزی و مدیریت بحران در مواقع ضروری در ۱۳ پایگاه آتش نشانی مستقر در محدوده روستا‌های استان سمنان وجود دارد.

او با اشاره به چالش کمبود نیرو در پایگاه‌های آتش‌نشانی مناطق روستایی استان سمنان اضافه کرد: برای جبران کمبود نیرو در پایگاه‌های آتش‌نشانی دهیاری‌های استان از ظرفیت ۹ سرباز امریه استفاده شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.