استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، در پیامی هفتم مهرماه روز ملی آتش نشان را به تمامی فعالان و زحمت کشان این عرصه تبریک گفت.


بیشتر بخوانید


متن پیام به شرح زیر است:

هفتم مهرماه به نام روز آتش نشانی و ایمنی نامگذاری شده است.

در واقع این روز بهانه‌ای است برای نکوداشت انسان‌هایی که از جان و آسایش خود برای حفظ و امنیت شهروندان می‌گذرند تا بتوانند در امنیت زندگی کنند.

گسترش حوزه خدمات رسانی سازمان‌های آتش نشانی و خدمات ایمنی و افزایش انتظارات عموم شهروندان از توانمندی‌ها و عملکرد آن‌ها در سطح شهر‌ها و روستا‌ها کشور نشان از اهمیت فوق العاده و جایگاه منحصربه فرد این سازمان در سطح جامعه است.

به طور قطع تقویت آگاهی مردم نسبت به موارد ایمنی، توسعه و تجهیز ناوگان امدادی و توجه ویژه به سطح معیشت کارکنان آتش نشانی سهم بسزایی در کاهش بروز حوادث و تلفات احتمالی دارد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از خدمات شبانه روزی آتش‌نشانان، روز آتش‌نشانی و ایمنی را صمیمانه تبریک عرض نموده و آرزوی توفیق و سلامتی را برای کلیه آتش‌نشانان فداکار استان چهارمحال و بختیاری از خداوند منان خواستارم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.