فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: 150 کیلوگرم مواد افیونی در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد توسط مرزبانان کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: به منظور انسداد کامل نوار مرز و برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، مرزبانان این فرماندهی توانستند دست قاچاقچیان و سوداگران مرگ را در نقطه صفر مرزی کوتاه نمایند.

او افزود: مرزبانان این فرماندهی حین بازرسی خودرو‌های ترانزیتی در پست کنترل و مراقبت مرزی ۱۷ شهریور، موفق شدند از دو دستگاه خودرو که قصد عبور از مرز را داشتند، مقدار ۱۵۹ کیلو و ۶۲۵ گرم مواد افیونی را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ادامه داد: این حجم از مواد افیونی شامل ۱۳۹ کیلو و ۲۰۰ گرم مواد پیش ساز موادمخدر و نیز ۲۰ کیلو و ۲۲۵ گرم ماده مخدر تریاک بوده است که در این رابطه دو خودرو توقیف و دو قاچاقچی مواد مخدر پس از دستگیری و تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح ارجاع داده شدند.

سردار شجاع بیان کرد: مرزبانان خراسان رضوی با هوشیاری کامل، شبانه روز از هیچ گونه تلاشی در جهت تامین امنیت مرز‌های جمهوری اسلامی ایران فرو گذار نخواهند کرد و با تدابیر امنیتی خود از فعالیت‌های قاچاقچیان در مرز‌های این خاک مقدس جلوگیری خواهند کرد.
 
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.