امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : مردم باید با رعایت موازین، دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی به کاهش انتقال بیماری کرونا کمک کنند و یار و یاور کادر درمان باشند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ حجت الاسلام جواد فاطمی نسب امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت : پزشکان و پرستاران و کارکنان مراکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی در این راه برای نجات جان هم وطنان و سلامتی آنان همچون رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس سنگر‌ها را خالی نکرده اند و دوشادوش هم سختی‌ها را به جان خریده اند.

او گفت : پشت سرگذاشتن این دوران سخت بیماری کرونا همچون جنگی هست که باید با سلاح اخلاص و پشتکار و امید به خدا، برای شکست این بیماری جنگید و همه مردم باید همکاری کنند و با رعایت نکات بهداشتی به هرچه سریعتر بهبودی اوضاع کنونی کمک کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب نیز با قدردانی از تلاش‌های مجاهدانه جامعه پزشکی افزود: مدافعان سلامت در جریان مقابله با کرونا حافظ جان و سلامت مردم شدند و در ردیف مدافعان حرم و حریم و شهدا قرار گرفتند.

 شهرام روشنی نژاد افزود: اینکه برخی افراد شبانه‌روز خود را وقف سلامت کسانی کردند که از ویروس کرونا متأثر شده بودند بسیار باارزش و ستودنی است.

او گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی در ایران اسلامی دیدیم جان برکفانی هستند که شجاعانه وارد عرصه شدند و به خوبی درخشیدند و امروز تمام مردم ایران زمین شاهد تلاش‌های مدافعان سلامت هستند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.