رئیس سازمان آتش نشانی همدان از برقراری ۴۲۷ تماس با سامانه ۱۲۵ این شهر خبر داد.

برقراری ۴۲۷ تماس با سامانه ۱۲۵ همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد رضا بیاناتی، رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات دیروز، ۳ عملیات اطفای حریق و ۵ عملیات امداد و نجات و یک مورد عملیات احتیاط حریق حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

او افزود: شهروندان ۴۲۷ بار با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند که از این تعداد تماس ۹ مورد منجر به عملیات شده، ۱۵ تماس جهت مشاوره و راهنمایی، ۶۰ تماس اشتباه و متاسفانه ۳۴۳ مورد ایجاد مزاحمت بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان با بیان اینکه عملیات‌های انجام شده در این تاریخ ۳ مورد آتش سوزی شامل حریق مخروبه در جولان و ۲ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در گنجنامه و بلوار ارم بوده است، اضافه کرد:همچنین ۵ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در منزل در شهرک مدنی و ۴ مورد نجات حیوانات در شهرک فرهنگیان، استادان، شهرک الوند و میدان قائم با همت آتش نشانان به انجام رسید.

بیاناتی با اشاره به اینکه تنهاعملیات احتیاط حریق نیز به دلیل بصدا درآمدن آژیر سیستم اعلام حریق بانک در نایب احمد صورت گرفت افزود: در این عملیات‌ها یک نفر هم با تلاش آتش نشانان نجات یافتند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.